vrijdag 10 februari 2012

Sleek PPQ Me, Myself and Eye


De trends op fashion en beauty zijn op elkaar gebaseerd en gaan goed samen, dit bewijst Sleek ook weer. Sleek is een samenwerking met modehuis PPQ aan gegaan, het Me, Myself and Eye pallet. Dit pallet bevat opvallende kleuren oogschaduw, met verschillende finishes. De kleuren zijn gebaseerd op de trendkleuren van aankomende voorjaar, maar het pallet is al wel even verkrijgbaar, maar hij is nog te koop! Lees verder voor mijn review en foto's van het pallet.


Het Me, Myself and Eye pallet heeft een andere verpakking dan normaal gesproken, er zit namelijk een knal rood doosje om heen! Ik vind het een erg leuke verpakking. De verpakking van het pallet zelf, is wel het zelfde. Voor dit pallet betaal je iets meer, namelijk 8.50. Maar nog steeds een prima prijsje, wat mij betreft.



Heel handig, er zit een doorzichtige folie over de oogschaduws. Dit beschermt de oogschaduw, maar hierop staan ook de namen van de kleuren vermeld. Zoals je ziet, geen alle daagse kleuren. Maar met deze kleuren kun je zeker weten uitpakken! De finish van de oogschaduw verschilt, zo zitten er matte kleuren in, maar ook met shimmer of een metallic finish.



Er zitten twaalf verschillende kleuren in het pallet, ook handig dat er een grote spiegel in zit.



Barry white, Black box, Salt 'n' Peppermint, Simply red, Pink beret, Primal Green.


Fade to Grey, Blue monday, Supernova, Chris de Burgundy, Lilac Allen, Golden Silvers.

Ik ben niet helemaal tevreden met de swatch foto's, omdat ze in werkelijkheid veel mooier en beter overkomen. Dit komt door het slechte weer en de donkere dagen, helaas. De kleuren uit dit pallet zijn erg goed gepigmenteerd, wel merk ik dat sommige oogschaduws (voor die met shimmer) wat snel brokkelen.

Simply red, Primal green en Supernova zijn mijn favoriete kleuren! Het Sleek PPQ Me, Myself and Eye pallet is o.a. bij Boozyshop verkrijgbaar. Het pallet is limited edition en dus beperkt verkrijgbaar. Hij is al vanaf eind vorig jaar te koop, dus wees er snel bij, als je hem nog wilt hebben.

Lots of love, Lotte