zondag 5 februari 2012

Win: Een beautyblender!


De beautyblender hoort bij mijn favoriete beautytools. Het is een roze sponsje, die door vele beautylovers erg geliefd is. Je kunt hem gebruiken om je foundation en andere gezichtsproducten aan te brengen, met behulp van de beautyblender krijg je een heel natuurlijk en egaal effect. En nu het goede nieuws, ik mag er één verloten onder mijn bezoekers.


Ik ben zelf groot fan van de beautyblender, ik heb ondertussen mijn tweede roze sponsje, mijn vorige is een jaar mee gegaan. Ik zal jullie vertellen, wat je moet doen om deze beautyblender te winnen.



Je kunt mee doen aan deze winactie, t/m volgende week zondag 12 februari.
Ik zal dan contact opnemen met degene die de beautyblender gewonnen heeft. (vergeet daarom niet je mail adres in te vullen bij je reactie, deze is niet voor anderen zichtbaar, maar wel voor mij).

Succes! Lots of love, Lotte