zondag 25 maart 2012

Catrice feMALE



De Catrice feMALE collectie ligt vanaf half maart in de winkels en vandaag wil ik een aantal producten uit deze collectie aan jullie laten zien. Ik was erg benieuwd naar deze collectie, ik bedoel de naam alleen al maakt mij nieuwsgierig? Een make-up collectie gericht op mannen? Nee, dat is het zeker niet. Maar de kleuren in deze collectie zijn er wel op geinspireerd, vrouwelijke kleuren gecombineerd met mannelijke kleuren. Benieuwd naar de producten en mijn mening? Lees dan snel verder.



Dit zijn de producten die ik vandaag aan jullie wil laten zien. Twee Soft touch nagellakjes, een Cream to powder blush en twee Aquarelle duo chalks.




Ik begin met twee Aquarelle duo chalks, in de kleuren Love me gender en Boys are back. Het zijn een soort van duo oogschaduws die in kleine, vierkante verpakkingen zitten. Ze deden me direct denken aan de Shimmer Cubes van de Body shop, die zien er namelijk net zo uit! Ik heb ook gelezen dat deze oogschaduws ook in de palette's van de Body Shop passen. Ik vind de verpakkingen van de Duo chalk's best onhandig, ze zijn klein en het dekseltje sluit niet zo goed aan. De oogschaduw zit ook erg los in verpakking, dat is niet zo handig.



Love me gender en Boys are back. Mooie kleuren en een erg goed pigment! Love me gender is mijn favoriete duo, mooie warme kleuren. De Aquarelle duo chalks kosten 2,99 Euro en zijn er in drie verschillende varianten.




Dan is het nu tijd voor de Cream to powder blush in A woman's world. Deze cream blush is erg romig en heeft een prachtige kleur, een frambozen roze kleur. Mooi om aan te brengen op de apeltjes van je wangen voor extra kleur. De blush geeft veel kleur af en is erg romig. De Cream to powder blush kost 3,49 Euro.


Een swatsch van de blush. Veel pigment en erg mooie kleur! Ik breng een cream blush het liefst deppend aan met mijn vingers, maar pas wel op dat je niet te veel aan brengt. Ze beloven een poeder finish te geven, maar dit zie ik eigenlijk niet terug.



Twee Soft touch ultimate lacquer, in de kleur Nude en Who are blue. Soft touch nagellakjes, ik was erg benieuwd welk effect de lakjes zouden geven. De kleuren vind ik erg mooi. Nude is een nude/oud roze kleur en Who are blue is een lavendel blauwe kleur.



Hier heb ik de lakjes aangebracht op mijn nagels. Nadat de lakjes opgedroogd waren (zoals op de foto) gaven ze mijn nagels een mat effect, een soort satin finish. Wat leuk dat de lakjes van zich zelf al mat opdrogen, ze drogen dan ook erg snel op! Wil je toch een glanzende finish, breng dan gewoon een glanzende topcoat aan. Erg leuke lakjes vind ik dit. Ze kosten 2,49 Euro per stuk.


De feMALE collectie van Catrice ligt op dit moment in de winkel. Ik vind dat er in deze collectie mooie (vernieuwende) producten zitten, in unieke kleuren! De Cream blush kan ik jullie allemaal aanraden, dit is absoluut een favoriet van me.

Lots of love, Lotte