woensdag 14 maart 2012

Catrice Million Styles effect topcoats


Catrice's nieuwste collectie, Million Styles, betaat uit acht verschillende effect topcoats. Gister kwam de collectie uit en direct na stage ging ik bij de Kruidvat langs. Ik heb er vier gekocht en de swatches wil ik graag met jullie delen. Ik denk dat de Million Styles topcoats erg hard zullen gaan, want ze zijn érg leuk! Ze hebben dezelfde prijs als de andere lakjes van Catrice (2,49 Euro), maar op dit moment geld er een actie; 2 nagellakjes voor 4 euro.

01 No Smoke Without Fire, 02 Million Dollar Baby, 03 Miss Money Penny, 04 Shake It! Flake It!, 05 Return Of Space Cowboys, 06 Godfather Of Pearl, 07 ¿Holo Qué Tal?!, 08 Have An Ice Day.



02 Million Dollar Baby, 03 Miss Money Penny, 04 Shake It! Flake It!, 07 ¿Holo Qué Tal?!

Dit zijn de lakjes die ik kocht en direct heb uitgeprobeerd. De topcoats kun je natuurlijk over elk lakje dragen, die jij leuk vind. De topcoats hebben allemaal een heel andere finish en geven je 'basis' kleur een erg mooi effect!



Tijd voor de swatches! Want daar zijn jullie vast het meest benieuwd naar, toch? Ik heb er voor gekozen om de topcoats over twee verschillende nagellak kleuren aan te  brengen, zo komt het effect het beste naar voren.
 
 
Ik breng de topcoats aan over de kleuren Meet me at coral Island en Grey's Kelly (beiden van Catrice).
 

 
Million Dollar Baby is een topcoat die allemaal gouden glitters bevat, vooral veel grote glitters. Het lijken zelfs wel een soort van confetti stukjes. Ik vind dit een erg mooie topcoat, vooral mooi over Grey's Kelly.
 

 
Miss Money Penny is een topcoat die vooral een gouden goed aan je lak geeft, met prachtige gouden shimmers. Deze topcoat vind ik niet over elke kleur mooi, maar ik denk dat deze vooral mooi is over paars, bruin en blauw tinten is.
 

 
Shake It! Flake It!, yes een budget flakie! Met deze topcoat ben ik nog wel het meest blij, hier had ik dan ook hoge verwachtingen bij. Gelukkig maakt hij mijn verwachtingen waar, want het is een prachtig flakie lakje. Over veel lakjes staat hij mooi, maar voor het mooiste effect raad ik een donkere kleur aan.
 

 
¿Holo Qué Tal?! is een topcoat die je lak een frosty/parelmoer finish geeft. Ik vind hem verrassend mooi! Zo'n topcoat als deze is absoluut vernieuwend en over verschillende kleuren is hij erg mooi. Dit is zeker een favoriet van me!


Wat een onwijs leuke collectie, de Million Styles. Ik heb zo'n vermoeden dat deze lakjes erg hard zullen gaan, dus als je interesse hebt, ren dan naar de Kruidvat! Als je ze deze week koopt, kun je nog mooi gebruik maken van de aanbieding die op de Catrice lakjes geldt.
 
Lots of love, Lotte