maandag 5 maart 2012

Catrice Revoltaire


In Mei brengt Catrice de limited collectie Revoltaire uit. Een collectie waarbij je zeker een beetje lef moet tonen, we gaan veel felle kleuren zien! Ik sta alvast te springen om deze collectie in het echt te bewonderen, want de pers foto's beloven erg mooie producten! Veel kleur en prachtige verpakkingen..

Hier zie je alle producten uit de Revoltaire collectie bij elkaar. Groen, groen paars, alles kan!

Smokey eyes palette in 2 varianten: C01 Toxic combination en C02 Explosive combination. De verpakkingen avn deze paletten zien er al veel belovend uit, erg mooi! Beide palette's spreken mij aan, de groene en roze kleur zijn opvallend en vast erg mooi in een zomerse ooglook! De palette's gaan 4,49 Euro Kosten.


In deze collectie zitten drie Velvet Matt Lip Colour lipsticks: C01 Colour bomb, C02 Nude alarm en C03 Bloody red. Erg mooie kleuren, ik wil ze alle drie! Ze gaan 3,00 Euro kosten.

Een handig lipkwastje, 2,99 Euro.

De blush is wat mij betreft de uitblinker in deze collectie, check het ombre effect! Dit is de kleur  C01 Colour bomb en gaat 3,99 Euro kosten.


De Ultimate nail lacquer komt uit in vijf nieuwe kleuren: C01 Innocent toxin, C02 Attracting camouflage, C03 Colour bomb, C04 Colour of honor en C05 Mission lilac.

Na het zien van deze persfoto's ben ik ontzettend enthousiast geworden, daarom moest ik deze collectie echt even met jullie delen! Onderstaande looks komen uit de campagne foto's, wat een prachtige looks!






Wat vinden jullie van de Revoltaire collectie van Catrice? Staan jullie ook al te springen om in Mei deze producten te bewonderen in real life? Ik in ieder geval wel! De blush staat bij mij boven aan m'n verlanglijstje.

Lots of love, Lotte