zondag 4 maart 2012

Essence Nail Colour 3


Nieuw in het vaste assortiment van Essence, zijn de 'Nail Colour 3' nagellakken. Deze dubbelzijdige lakjes zijn er in zes verschillende varianten en deze wil ik graag aan jullie laten zien! De Nail Colour 3 lak heeft aan twee kanten een nagellak zitten, aan de ene kant een dekkende basis kleur en aan de andere kant een topper. Wat een geweldig leuke lakjes vind ik dit, je kunt er erg leuke creaties mee maken! Lees verder voor mijn review.


Essence heeft zes heel verschillende kleuren uitgekozen, met daarbij verschillende toppers. Er zitten neutrale kleuren in, maar ook felle kleurtjes voor het voorjaar. Voor ieder wat wils dus! De toppers maken de lakjes echt compleet, zo zijn er flakies, glitters, shimmers en frosty finishes. Pretty!



Midnight date + City that never sleeps, Shopping trip in Soho + Party allnight long, Kiss on top of the rock + Dancing in the streets  (van boven naar beneden)


A walk in the park + Shop for an ice cream, Boys are back in town + It's just a little crush, Ticket to the show + front row or backstage? (van boven naar beneden)

Wat een onwijs leuke namen heeft Essence voor deze Nail colour 3 lakjes bedacht, geinspireert op New York. Tijd voor de swatches!



Midnight date is een donker blauwe lak, met een licht blauwe shimmer. Dekt in twee laagjes.



Midnight date + City that never sleeps. Wat een goede combi is dit! City that never sleeps is een blauw, flakie lakje. Hij bestaat uit blauwe en groene flakie stukjes.



A walk in the park is een groene lak met een kleine shimmer er in, dekt in twee laagjes.



A walk in the park + stop for an icecream. Wauw, wat een aparte topper is dit! Hij geeft een soort van frosty finish met kleine shimmertjes er in.



Ticket to the show is een zwarte lak, met verschillende kleuren shimmer er in. Dit vind ik op zichzelf al een prachtige nagellak, love it! Wel wat donker, maar ontzettend mooi met al die verschillende kleuren shimmer.



Ticket to the show + front row of cackstage? Met deze topper veranderd de lak echt compleet! De topper bestaat vooral uit gouden shimmer en glitter, ik vind het een mooie en chique finish.



Boys are back in town, is een taupe kleur. De kleur zit tussen paars en grijs in, het is een creamy lakje. Dit lakje behoort tot mijn favorieten! Mooie kleur, een alledaags kleurtje.



Mijn meest favoriete combinatie! Boys are back in town + it's just a little crush. Deze topper geeft ook een frosty finish en bevat een heleboek paarse/lila shimmers. Pr-ach-tig!



Shopping trip in Soho is een basic roze nagellak, creamy met een een mooie glans. Dekt in twee laagjes.



Shopping trip in Soho + party allnight long. Yes, weer een flakie topper! Deze bestaat uit paarse, roze en rode flakie stukjes. Erg mooi!



Kiss on top of the rock is een creamy rode kleur, hij dekt goed en het is een kleur die ook opzich zelf al erg mooi is.



Kiss on top of the rock + Dancing allnight long. Hmm, dit is mijn minst favoriete combi. Ik vind de lak mooier, zonder de topper, als ik heel eerlijk ben. Deze topper geeft een oranje gloed, met kleine shimmertjes er in.

Ik ben ontzettend enthousiast over deze leuke duo lakjes van Essence. De toppers geven de basis kleur een heel ander effect, maar je kunt de basis lak ook opzich zelf al dragen. De topper zou ik niet snel alleen op mijn nagels doen, ik raad je wel echt aan een basislak aan te brengen. Mijn aanraders? Dat zijn absoluut Ticket to the Show, A walk in the park, Boys are back in town en Midnight date.
De Nail Colour 3 nagellakken van Essence kosten 2,79 Euro en zitten in het vaste assortiment van Essence.

Lots of love, Lotte