donderdag 22 maart 2012

Favoriet: IKEA geurkaarsen


Ik ben dol op geurkaarsen en vooral die van de IKEA vind ik erg lekker ruiken. Telkens als ik bij de IKEA kom, neem ik weer een aantal geurkaarsen mee in verschillende geuren. Vandaag wil ik laten zien wat mijn favoriete geurkaarsen zijn, mijn aanraders voor jullie! Wat natuurlijk ook heel fijn is aan deze kaarsen, is de prijs, IKEA is lekker goedkoop. Lees verder om meer te lezen over deze fijne geurkaarsen.



IKEA verkoopt kaarsen in verschillende geuren en formaten. De kleur van de kaars is aangepast aan de geur, dat vind ik zelf handig en het geeft een gezellig, kleurrijk effect! Hierboven zien jullie de kaarsen die ik zelf erg lekker vind. De kaarsen in glas zijn van links naar rechts: vanille, bosbesssen en rozen. De naam van de geur staat trouwens niet op de kaars, maar je kunt het aan het plaatje zien en natuurlijk ook ruiken.




De geur van bosbessen kennen jullie natuurlijk allemaal. Zoet, fruitig en vrouwelijk! Dit is mijn favoriet, echt een heerlijke geur. Vanille vind ik ook lekker, maar je moet er wel van houden. De rozen kaars ruikt bloemig, als of je een verse bos rozen op tafel hebt gezet! Ik heb trouwens een midden formaat van de kaarsen, ze zijn er ook nog een slag groter en kleiner. Deze kosten tussen de 2 en 3 Euro.



Ook leuk, de waxine geur kaarsjes! En dan vooral appel kanneel, die is zoooo lekker! Echt waar, ik ben dol op deze geur. Misschien is het iets meer een winter geur, ik kan deze kaarsjes het hele door wel branden. Er zit in een pakket als deze 36 kaarsjes, hier kun je dus wel even mee vooruit.


Binnenkort een shoptripje naar de IKEA gepland? Dan moet je absoluut even langs het schap met de geurkaarsen!

Lots of love, Lotte