donderdag 1 maart 2012

Fotodagboek februari 2012


De laatste keer dat ik een fotodagboek voor jullie had, is alweer een hele tijd geleden. Geen idee waarom ik hier eigenlijk mee gestopt was, het schoot er denk ik gewoon bij in. Het leek me daarom weer leuk om dit op te pakken en jullie de foto's van de afgelopen maand te laten zien. Have fun!



Droge lippen, dus veel smeren met Rosebud Salve!



M'n nieuwe beautyblender kwam binnen, met de vorige heb ik een ruim een jaar gedaan.



Ik ben nu ruim een maand bezig met mijn 'koolhydraat arme' dieet, dus deze kookboeken lagen voordurend bij mij op de keukentafel. De koolhydraat arme lasagne is echt aan te raden!



Hmm, carpaccio!


Nieuwe UGG's, Bailey Button mini.


Love Ciaté!



Met lieve Bengel op de bank.


Onze bank, hij is zo fijn!


Roosjes


Postbode kwam pakketjes brengen, yay!


Lieve valentijn cadeautjes



Mezelf verwend met leuke goodies. De Marie Claire, Rose Gold blush van Sleek en NYX nude on nude pallet.


Sleek Rose Gold



Shoppen met mama + de buit!


Foto's maken van producten, op mijn vrije zondag :)



De mooiste blush ever! Blush Horizon de Chanel..


Leuk topje van de H&M



L'oréal Color Riche nagellakjes testen



Nagels lakken in bed, haha.



Dit is zo'n zielige film, als je hem nog nooit heb gezien moet je hem echt eens bekijken!


Gezellige kussentjes op mijn bed


Stapeltje kleren klaar leggen voor de volgende dag, doen jullie dat ook?


Blond Amsterdam <3



Dit is een foto die ik per ongeluk maakte, ik dacht dat ik het knopje van het filmen aan deed, oeps toch een foto! Haha



Jeeej! Het zonnetje begint steeds vaker weer te schijnen, laat het voorjaar maar komen!

Dit was mijn fotodagboek van de maand Februari, wat hebben jullie de afgelopen maand allemaal mee gemaakt?

Lots of love, Lotte