vrijdag 30 maart 2012

Fotodagboek maart 2012


De maand Maart is alweer voorbij. Ah, wat gaat de tijd toch snel! Nog maar drie maandjes en dan ben ik alweer klaar met m'n stage en heb ik vakantie. Nog even hard aan de bak, maar dan heerlijk genieten van de zomer en de vrije dagen. Ik heb trouwens een contract gekregen op stage, dus ik hoef de kindjes niet te missen in de vakantie, gelukkig maar. Oke goed, de foto's van de afgelopen maand heb ik voor jullie op een rijtje gezet. Op willekeurige volgorde, veel lees en kijkplezier maar weer.



Shoppen in Groningen, heerlijk vind ik dat.


Hallo pas spiegel en hallo flits.


Kleren passen bij de H&M, hmm welke zou ik kiezen?



Super schattig sieradenwinkeltje in Groningen, Fris!


Yay, eindelijk m'n zomerjas weer aan!


Beauties!


That's true!


MAC viva glam Nicki. Echt waar, deze heb ik zo veel gedragen de afgelopen maand. Wanneer de zon scheen en ik er een dagje op uit ging, pakte ik direct deze lipstick.



Het resultaat na een middagje make-uppen op zondag middag.


Bestelling van Forever21 binnen.


Prachtige oorbellen!


Weer een aantal Catrice oogschaduws gekocht, ik vind ze allemaal zo mooi..


Arizona Ice Tea en Crystal Clear Cranberry, hmm lekker!


Perfecte combi met de eerste echte Nederlande Vogue, m'n zonnebril en Longchamp.


Ik ben fan van de Catrice Million Styles top coats. Ren nu naar de winkel als je ze nog niet hebt ;)


Geurkaarsen van de IKEA. Aanraders!




Vera en ik wilden een aantal foto's maken van ons samen, met als resultaat: veel lachen en weinig geslaagde foto's ;)


Longchamp Le Pliage = liefde.


<3


Communicatie methode waar we met de kinderen op stage mee werken.


Mooi Inglot lakje. Zat in de goodiebag die we mee kregen na de workshop.



Ik mocht met Beautyscene mee naar Inglot, om daar een workshop te volgen. 't was erg leuk!


Het is eindelijk lente en daar hebben we al eventjes van mogen genieten. In de auto na een lange stage dag, met zonnebril op.


Jan-willem stoeit met de aller liefste hond van de wereld. Echte maatjes!


Het was ballerina weer, deze zijn van Replay. Leuk toch?

Dit was 'm alweer. Hoe was jullie maand, nog bijzondere en leuke dingen mee gemaakt? Let me know!

Lots of love, Lotte