woensdag 21 maart 2012

Hoe combineer je een rode broek? (+ video)


Mijn aankoopjes bij de Zara liet ik pas geleden al aan jullie zien. Ik kreeg veel leuke reactie's op de rood/roze broek die ik kocht. Maar hoe combineer je zo'n knal kleurige broek nou eigenlijk? Je ziet de laatste tijd steeds meer kleurrijke broeken voorbij komen, dit is echt helemaal hip dit voorjaar. Daarom wil ik jullie in een video vier verschillende outfits laten zien, die ik combineerde met de rode broek van de Zara. Ik hoop dat jullie hier wat inspiratie uit kunnen halen en er wat aan hebben.



Ik ben m'n kledingkast in gedoken en bedacht vier outfits, die je met deze rood/roze broek zou kunnen combineren. Ik houd van deze broek, wat is hij lekker knal en perfect voor het voorjaar. Ik weet in ieder geval hoe ik hem ga dragen. De twee laatste outfits zijn mijn favorieten! Je kunt de broek natuurlijk ook heel basic combineren, met een basic wit of zwarte top en een paar flipflops. Leuk en simpel. Maar kijk vooral deze video voor iets meer inspiratie.

Zara basic rood/roze broek 29,95 Euro.

Welke outfit is jouw favoriet en wat vind jij van een knal kleurige broek?
Lots of love, Lotte