maandag 5 maart 2012

I did some shopping.. Groningen!


Groningen is één van mijn favoriete shopsteden. Drie redenen: MAC, Sephora en Zara. Jullie raden het al, bij al deze winkels ben ik dan ook geslaagd. In dit artikel wil ik jullie mijn nieuwste aankopen laten zien en zo zien jullie ook waar jullie binnenkort meer over gaan lezen op mijn site. Een kleine sneak peek dus! Ik kan vast verklappen dat ik erg tevreden thuis kwam, met mooie spulletjes!


Eigenlijk ging ik naar de MAC voor de Shop/Coop collectie, helaas vond ik niet iets wat ik echt heel graag wilde hebben. Wel zag ik de nieuw Viva glam lipstick van Nicki Minaj. Nadat hij was aangebracht door de MUA van MAC, liep ik er heel snel mee naar de kassa. Wat is hij gaaf! Ook bij de Sephora kwam ik voor een doel: NAKED2! En ja hoor, er lag er nog precies één op mij te wachten.. Er was 25% korting bij Sephora, dus ik nam ook nog een aantal producten van Too Faced mee, het is zo'n leuk merk.



MAC Viva glam Nicki Minaj lipstick, Too Faced blush in Sweet Pink en Too faced Shadow insurance.



Oeh jaaa, ik heb hem! Het NAKED2 palette, hij lag gewoon op mij te wachten, helemaal alleen. Ik kon hem toch niet alleen achter laten? Nee hoor, ik wilde hem sowieso en ik heb hem. YES!



Ik kocht bij FRIS, een kralen en sieraden winkeltje, bovenstaande oorbellen en materialen. Binnenkort hoor je meer over FRIS!, het is zo'n leuk winkeltje.


Ik liep met mijn armen vol kleding het pashokje van de Zara in, om vervolgens drie items uit te zoeken die ik van mezelf mocht kopen. Hmm moeilijk om te kiezen, maar het moest van mezelf! Ik heb trouwens twee nieuwe broeken gekocht, omdat mijn eigen broeken allemaal te groot worden (yes, het afvallen gaat goed!). Bovenstaande jeans kocht ik en hij zat erg mooi.




Een knal rode/roze broek! Ah, ik vind hem zo gaaf! Hij is lekker fel en leuk voor het voorjaar en de zomer.



Tot slot kocht ik bij de Zara dit lieve, witte blousje. Hij is vrij basic, valt een beetje wijd, maar stond heel fris en leuk!

Ik ben blij met mijn aankoopjes die ik gedaan heb. Wat kan ik toch heerlijk shoppen in Groningen, zo'n gezellige stad!

Lots of love, Lotte