zaterdag 24 maart 2012

I love Spring!


Joehoee, het is officieel lente en daar mogen we al volop van genieten. De zon is de afgelopen dagen constant aanwezig, de bloemetjes beginnen te bloeien, iedereen is buiten (zonder jas) en het is al bijna 20 graden! Ik vind het heerlijk, de lente is absoluut mijn favoriete seizoen. In dit artikel heb ik wat Spring inspiratie voor jullie verzameld, als je nog niet gek was op de lente, dan ben je dat na dit artikel wel.





Ik begin met deze fashion inspiratie foto's. We zien dit voorjaar weer veel frisse kleurtjes, maar ook veel pastel. Mint groen en koraal vind ik zelf erg mooi, leuk om te combineren met wit bijvoorbeeld.




Ook meer kleur in beautyland. Gekleurde nagels in frisse voorjaars kleurtjes en knallende lippen. Bovenstaande make-up look is naar mijn idee een perfecte Spring look! I like.



De zonnebrillen mogen weer op en genieten van die zon!





Met dit weer is het weer heerlijk om een terrasje te pakken! Doe mij een groot glas Cola Light en ik ben een paar uur zoet. De ijsjes en ander Spring food mogen ook weer lekker! Hmm..

Nou, klaar voor het voorjaar? Ik in ieder geval en ik ga vandaag een heerlijk dagje naar Amsterdam, genieten van de zon en een beetje shoppen. Fijne zaterdag!

Lots of love, Lotte