woensdag 7 maart 2012

Laura in the Kitchen: French Macarons


Macarons, jullie kennen ze vast en zeker! het zijn van die rondje koekjes met daartussen een heerlijke vulling. De Franse macarons heb je in veel verschillende smaken en ze zien er altijd zo leuk uit. Omdat ik zelf op dieet ben (Argh!) wil ik een recept van Franse macarons delen, door Laura Vitale. Deze dame maakt kook filmpjes, ontzettend leuk om naar te kijken. Maar opgepast, wanneer je het filmpje hebt af gekeken krijg je absoluut direct trek in macarons!



Aah, mijn buik begint direct te rammelen bij het zien van deze foto's! Wat jullie? Bekijk onderstaand filmpje van Laura Vitale, hier in laat ze zien hoe je deze macarons zelf kunt maken! Abonneer je trouwens direct even op haar kanaal, ze plaatst regelmatig lekkere recepten online!


Veel kookplezier! Wanneer ik klaar ben met mijn dieet, is dit het eerste wat ik ga bakken. Hmm..

Lots of love, Lotte