vrijdag 9 maart 2012

Look of the day: Bright pink lips!


Sinds ik de nieuwste Viva Glam lipstick van MAC bezit, de Nicki Minaj lipstick. Ben ik helemaal wég van bright pink lips! Het liefst combineer ik dit met een neutrale ooglook, zodat de lippen goed naar voren komen. De Nicki Minaj lipstick is knal roze, eentje die zeker opvalt. Ik laat jullie vandaag een make-up look zien, waarbij ik de Nicki Minaj lipstick op mijn lippen draag en het Naked2 palette op mijn ogen. Yay, twee toppers in één look!


Uhm, wat zeg ik? Ik bedoel drie toppers! Ik gebruikte naast de Nicki minaj lipstick en het Naked2 palette, ook de blush van Chanel in Horizon. Tijd voor de look!



Hello bright pink lips! Knallen ze niet lekker naar voren in deze look? Ik houd er zo van! De Nicki Minaj lipstick is een lipstick die je wel moet 'durven' dragen, omdat hij behoorlijk fel is. Maar hé, hij is prachtig! Leg de focus op je lippen en houd derest van je look rustig, dan komt de lipstick nog mooier naar voren.



Een basic, neutrale ooglook. Gemaakt met het Naked2 palette. Binnekort krijgen jullie meer te horen over dit pallet, maar ik kan alvast verklappen dat hij nu al een favoriet is. Vooral de draagbare bruintinen die er in zitten. Ik ben weg van deze neutrale look.



Laat het voorjaar maar eens beginnen, want met deze look ben ik er helemaal klaar voor. En jullie, al klaar voor het voorjaar? Wat is jullie favoriete voorjaars look? Bright pink lips, are the best!

Lots of love, Lotte