vrijdag 2 maart 2012

L'oréal Color Riche Le Vernis


De nieuwste nagellakken van L'oréal liggen sinds kort in de winkels, namelijk de Color Riche Le vernis. In deze collectie zitten maar liefst 32 nagellak kleuren, in verschillende trendy kleuren. Ik ben enthousiast! Voor Girlscene mocht ik de lakjes testen en swatchen. Ik vind dat de collectie uit een goede afwisseling van kleur en finishes bestaat. Benieuwd naar mijn favorieten? Lees dan verder en bekijk het filmpje.



In onderstaand filmpje, dat ik voor Girlscen maakte, laat ik bovenstaande lakjes zien. Ik heb de lakjes geswatcht en geef mijn mening in het filmpje. Veel kijk plezier!


De lakjes kosten 5,99 Euro, dat is nog eens een fijn prijsje voor een lakje van L'oréal. Ik hoorde trouwens ook dat er verschillende actie's lopen, dus misschien kun je de lakjes nog goedkoper krijgen!

Lots of love, Lotte