donderdag 1 maart 2012

MAC Mineralize Skinfinish: Red Head


Ik ben dol op de Mineralize Skinfinishes van MAC, vooral die uit limited editions. Zo vielen mij de Mineralize skinfinishes uit de Naturally collectie  direct op, vandaag review ik voor jullie Redhead uit de Naturally collectie. Een prachtige Mineralize Skinfinish, die je een gezonde glow geeft.



De Mineralize Skinfinish in Redhead is perfect voor dames met een lichte huid, de glow en de kleur zal dan goed tot zijn recht komen. Ik heb zelf een redelijk lichte huid, maar niet extreem licht, toch staat hij (al zeg ik het zelf) bij mij ook goed! Er zit maar liefst 9 gram product in, dat is behoorlijk veel. Fijn, want ik ga dit product vast vaak gebruiken.



Redhead bestaat uit verschillende lichte, bruin tinten. Met een tikkeltje perzik er door, mooie kleuren combinatie. De glans in dit product is het mooist, hij geeft mijn huid een prachtige glow, met een licht kleurtje.



Je kunt dit product als highlighter aanbrengen op je jukbeenderen, of gebruik hem als blush. Hij geeft namelijk een klein beetje kleur en de glans vind ik ook al geweldig. Ik draag hem zelf het liefst als een blush, dan komt hij het mooiste naar voren. Wat is het toch een prachtig product, alleen al om naar te kijken!


De kleuren apart van elkaar geswatcht.


Hier zie je de kleuren door elkaar, in één veeg aangebracht.


Hier draag ik hem, jammer genoeg is dit niet heel goed te zien. Morgen komt er een filmpje online, waarin ik Redhead ook draag, dan is hij ook beter in beeld.

Wat ben ik toch dol op de Mineralize Skinfinishes van MAC, de kleuren zijn prachtig en vooral de glow die ze aan je gezicht geven. Redhead is een mooi product, zeker als je nog geen Mineralize skinfinishes heb, een mooie om mee te beginnen. Ik denk dat deze kleur bij iedereen mooi zal staan, maar vooral bij meiden met een lichte huid. Een Mineralize skinfinish kost 27,50 Euro.

Lots of love, Lotte