dinsdag 6 maart 2012

MAC Viva Glam Nicki Minaj lipstick


Sinds vorige week vrijdag, liggen de nieuwste Viva Glam producten van MAC weer in de winkels. Nadat de MUA van MAC de lipstick bij mij had aangebracht, heb ik hem direct gekocht. Wat een onwijs gave kleur! De lipstick kost 18 euro en het volledige bedrag gaat naar het MAC Aids Fund. Lees verder voor meer foto's van de lipstick en mijn review.


Elk jaar introduceert MAC een aantal nieuw lipproducten, waarbij ze het MAC Aids Fund steunen. De gezichten van de Viva Glam producten zijn dit jaar Ricky Martin en Nicki Minaj. De Viva Glam producten van dit jaar bestaan uit een lipconditioner en een Viva Glam Nicki Minaj lipstick. De lipstick past perfect bij het imago van Nicki Minaj, opvallend en knal roze!


Leuk, de handtekening van Nicki Minaj op de verpakking van de lipstick.



Kenmerkend voor de Viva glam lipproducten, is de zwart met rode verpakking. Ik vind het erg mooi staan, even wat anders dan de standaard verpakkingen van MAC. De kleur van de lisptick is fel, roze, fris en opvallend! Hij neigt een heel klein beetje naar het koraal. Totaal anders trouwens dan de Viva glam lipstick van Lady Gaga, deze was namelijk veel koeler.



Wauw, ik ben echt helemaal weg van deze lipstick! De kleur is opvallend, maar staat me eigenlijk best goed (al zeg ik het zelf, haha). Ik vind de roze kleur heel veniewend, absoluut een kleurtje die ik nog niet had. De lipstick voelt lekker romig, heeft een satin finish en blijft erg lang zitten, zeker een uur of vier.



Wat een mooie lipstick is dit, ik ben erg blij dat ik hem heb! Ik denk dat hem vooral ga dragen in combinatie met een rustige ooglook, omdat de lipstick toch wel opvallend en knal is. Heb ik je al kunnen overtuigen? Hij mooi, echt waar! Hij kost dus 18 euro en daarbij steun je het goede doel, het MAC Aids Fund. De Viva Glam lipstick en lipconditioner is verkrijgbaar via de webshop van de Bijenkorf, de MAC Pro store en alle counters.

Lots of love, Lotte