zaterdag 3 maart 2012

Nieuw kapsel! Ombre haar


Al een paar weken ging het in mijn hoofd rond, zal ik mijn haar weer gaan verven of niet? Ombre haar lijkt me wel wat, maar durf ik dat eigenlijk wel? Steeds ging ik opzoek naar foto's van ombre haar, dat ik mooi vond. Op twitter vroeg ik of iemand een goede kapper wist, waar ze ombre haar kunnen verven. Vriendinnetje Cynthia raadde me HairToday in Zwolle aan. Zo gezegd, zo gedaan. Gister heb ik zo'n 3 uur bij HairToday gezeten en vandaag laat ik jullie het resultaat zien! Psst.. ik kan vast verklappen dat het erg goed gelukt is.




Aller eerst wil ik mijn complimenten geven aan de kapsters van HairToday. Ik vond ze erg professioneel, ze begrepen direct wat ik met m'n haar wilde en er werd goed voor me gezorgd! Ik wilde een ombre effect in mijn haar, maar wel op een natuurlijke manier. Ik wilde mijn haar  bruin houden, maar het mocht wel iets warmer. De punten van mijn haar werden in stapjes gebleekt en daarover ging de bruine verf, met dit als resultaat! Mijn haar loopt over van donker bruin, naar caramel/koper in de punten. Wat een prachtige kleuren combinatie, precies wat ik in gedachten had.




Met een big smile liep ik de kapsalon uit, wat vind ik het mooi geworden! De kleur wordt nog lichter, wanneer ik het ga wassen. Maar het effect blijft wel het zelfde. Ik denk dat ik mijn haar zo min mogelijk ga wassen, ik bedoel hiermee zo'n twee keer in de week. Dan behoud ik deze kleur zo lang mogelijk, want ik vind hem erg mooi zo.

Het koste een behoorlijke duit, maar moet je ook zien wat ze allemaal gedaan hebben. Knippen, 2 keer  verven, wassen, wassen, wassen en in model fohnen. Ze waren ruim drie uur zoet met mijn haar, maar het resultaat mag er wezen!

Lots of love, Lotte