zaterdag 31 maart 2012

Orly Cool Romance collectie, review + swatches


De Orly Cool Romance collectie is een nagellak collectie speciaal voor het voorjaar. De collectie bestaat uit zachte pastel kleuren, met verschillende finishes en verschillende kleuren. Voor iedereen zit er wel een kleurtje tussen. De lakjes van Orly zijn van goede kwaleit, mooie kleuren, dekken in twee laagjes en blijven goed zitten. Lees verder om de lakjes en de swatches te bekijken.


De Cool Romance collectie bestaat uit zes nagellakken.  Youre Blushing, Prelude to Kiss, Jealous Much, Fait of Heart, Steel your heart, Artifical Sweetener.
Ik kocht een pakketje met vier mini nagellakjes, waarin de eerste vier lakjes van hierboven in zaten. Deze zal ik dan ook laten zien, met swatches.




Prelude to Kiss, Fait of heart, Jealous much, Youre blushing. Vier pastelkleurtjes die erg draagbaar zijn. Ze hebben allemaal een créme finish, mijn favoriete finish. Kijk snel mee naar de swatches.



Prelude to Kiss is mijn favoriet, daar wil ik dan ook mee beginnen. Het is een romig, zalm kleurig lakjes. Het is een zacht kleurtje, die prachtig staat bij zomerse bruine handen! Hij dekt in twee laagjes en is een erg pastel kleurig lakje. Deze kleur heb ik al vaak gedragen en ik kan er niet genoeg van krijgen, ik vind hem erg mooi.



Fait of heart is een taupe kleurige lak, hij neigt wat tussen het grijs en bruin. Niet heel bijzonder, maar absoluut een must have voor een nagellak liefhebber. Hij dekt goed in twee laagjes, heeft een mooie créme finish. Een basic lakje, die ik erg graag draag.



Jealous Much is een mint groene lak, ook weer met een créme finish. Dit soort kleurtjes zien we dit voorjaar erg veel voorbij komen. Hij is fris en perfect voor een zonnige dag! Ik vind het een mooi fris, mint kleurtje.



Youre Blushing is een taupe kleurige lak, met een paarse ondertoon. Een mooie taupe kleur vind ik dit! Ik ben echt dol op taupe kleurtjes en deze draag ik misschien wel het meeste. Hij heeft een créme finish en blijft erg goed zitten.



In de minilakjes zit 5,3 ml en in een fullsize zit 18 ml.  Een behoorlijk verschil, maar 5,3 ml is voor mij al meer dan genoeg. Ik draag de lakjes zeer regelmatig, ik vind het erg draagbare kleurtjes en ze staan zo lekker voorjaars. Voor een minisetje betaal je 24,95 Euro en voor een fullsize 12,95 Euro per stuk.
De Cool Romance nagellak collectie kun je o.a. hier bestellen. Naar welk lakje gaat jouw voorkeur uit en ben jij ook zo gek op pastel kleurige lakjes?

Lots of love, Lotte