maandag 12 maart 2012

Outft: Almost spring!



Het was gister een heerlijke zonnige zondag! Ik heb er van genoten, lekker met de hond gewandeld en uitgebreid outfit foto's gemaakt voor jullie. De lente komt in zicht en oh wat ben ik hier aan toe. De lente is absoluut mijn favoriete seizoen. De bloemetjes die uitkomen, de eerste zonnestralen die weer op je gezicht schijnen, voor het eerst je zomerjas weer aan.. Kom maar op met de lente!

Tijd om m'n voorjaars/zomer jas er bij te pakken! Ik kocht deze een tijdje geleden bij de H&M en hij is nog te koop!



Ik draag een koraal kleurige blouse van de Vero Moda en een jeans van de Zara. Heerlijk die koraal kleur, perfect voor het voorjaar en helemaal hip dit seizoen.



Gecombineerd met nude kleurige ballerina's van de H&M, cute!



Gouden oorbellen erbij, weet niet meer waar ik ze ooit kocht. Ik vond ze wel mooi bij de outfit en mijn haar passen. Ik ben trouwens nog steeds heel erg blij met mijn haar en de kleur, het is al iets lichter geworden, maar nog steeds prachtig! Ik krijg er nog steeds complimentjes over, heel lief.


Bij deze outfit droeg ik Prelude to Kiss van Orly op mijn nagels. Een lief, pastel, zalm roze kleurtje.

Krijgen jullie ook al lente kriebels? Je lente outfits alweer tevoorschijn gehaald of opeens zin om te gaan shoppen? Ik in ieder geval wel!

Lots of love, Lotte