woensdag 28 maart 2012

Pixiwoo & Real Techniques brushes


De dames van Pixiwoo doen het erg goed op YouTube. Met hun eigen kanaal, zijn ze niet meer weg te denken uit beautyland. Nicola en Samantha zijn behalve ervaren make-up artist, ook nog eens zusjes. Hoe leuk is dat! Samen onderhouden ze hun beautykanaal op Youtube en plaatsen ze regelmatig prachtige looks online. Ik kan wel zeggen dat ze mijn favoriet zijn, ik kijk de filmpjes erg graag! Naast hun succes op Youtube heeft Samantha een eigen kwasten lijn uitgebracht, de Real Techniques.




De Real Techniques kwasten zijn door Samantha ontworpen en worden dan ook regelmatig in de filmpjes van Pixiwoo gebruikt. De kwasten zien er van goede kwaliteit uit, maar behalve dat zien ze er ook nog eens heel leuk uit (in leuke kleurtjes)!

Een paar kwasten van goede kwaliteit staan hoog op mijn verlanglijst. Je kunt het al raden, ik zou heel graag de Real Techniques kwasten willen aanschaffen. Door de filmpjes lijken de kwasten me ontzettend fijn. Elke keer als ik die kwasten weer voorbij zie komen, wil ik ze ook! Je kunt de kwasten online bestellen, bijvoorbeeld hier.
Zie de Real Techniques brushes in actie, in bijvoorbeeld onderstaand filmpje.

Ze hebben trouwens ook een eigen Real Techniques YouTube kanaal, met daarop filmpjes waarin uitleg wordt gegeven over de kwasten. Zeker een kijkje waard.

Ik vind het belangrijk om kwasten te hebben  die van goede kwaliteit zijn, daarom lijken me deze ook erg fijn. Met een paar goede kwasten kun je veel kanten op, en daarbij zal je make-up er ook veel beter uit zien!

Lots of love, Lotte