donderdag 29 maart 2012

INGLOT workshop met Beautyscene


 
Samen met de redactie van Beautyscene (Debbie, Wendy en Lianne) en negen beautyscene lezeressen, was ik 16 maart aanwezig bij een workshop van Inglot. Voor Girlscene ging ik aan de slag heb ik een dit artikel opgesteld. Het Poolse merk Inglot is sinds vorig jaar verkrijgbaar in Nederland en laat ik nou eens helemaal gek zijn op dit prachtige make-up merk! De workshop vond plaats in de Inglot store aan de van Baerlestraat in Amsterdam. De winkel ziet er prachtig verzorgd uit en de producten zijn van goede kwaliteit.




Inglot is opgericht door meneer Inglot die de nagellakjes van Inglot ontwierp. Inmiddels bestaat het merk uit een uitgebreid assortiment aan make-up producten, met als uitblinker 150 (!) kleuren nagellak.


 
Carla Rep met één van Beautyscene’s lezeressen.

 
De workshop van Inglot werd gegeven door Carla Rep, een ervaren visagist die met veel bekende mensen heeft gewerkt, onder wie Paris Hilton en de Stones! We kregen uitgebreid uitleg over hoe je een complete look kunt creëren. De basis met foundation, bronzer en blush. Een ooglook met glans en matte kleuren. En niet te vergeten: knalrode, glanzende lippen!
Behalve een uitgebreide look, liet Carla ons kennismaken met de producten van Inglot. Ze vertelde over haar favorieten en ze gaf persoonlijke adviezen, erg handig!



Een tip die Carla Rep aan iedereen wilde meegeven was: glans en licht haalt naar voren, en donker en mat naar achter. Hiermee wil ze duidelijk maken dat het shapen van je gezicht belangrijk is, dit is haar beauty tip voor iedereen! Je kunt bepaalde delen in je gezicht naar voren halen door een highlighter aan te brengen (bijvoorbeeld op je jukbeenderen, je neus en je wenkbrauwbot).
Je kunt bepaalde delen ook wat meer naar achter brengen (shapen) door een matte bronzer aan te brengen. Breng dit aan onder je jukbeenderen en in je arcadeboog bij je ooglook. Door te shapen haal je de positieve punten uit je gezicht naar voren, je gezicht krijgt vorm en je make-up zal er natuurlijker uitzien!


Ik ging voor rode lippen, Carla's favoriete lipkleur!


Met de redactie van Beautyscene. Lieve Wendy, Lianne en Debbie!

Natuurlijk ben ik zelf ook aan de slag gegaan met de oogschaduws van Inglot. In onderstaand filmpje laat ik jullie zien hoe ik mijn favoriete ooglook met de Inglot oogschaduws maak. Veel kijkplezier!


Dit artikel heb ik geschreven voor Girlscene.nl
Bron foto's: Beautyscene Facebook pagina.