dinsdag 20 maart 2012

Sleek Rose Gold blush


Rose Gold is mijn favoriete blush van Sleek. Hij zit in mijn everyday bakje, daarom leek het me leuk om dit product eens even in het zonnetje te zetten. De pigmentatie van de blush is erg goed, er zit een mooie gouden glans overheen en de kleur is peachy, erg mooi! De blushes van Sleek zijn groot favoriet van mij, maar Rose Gold heeft toch echt mijn voorkeur.




De verpakkingen van de Sleek blushes zijn allemaal het zelfde. Een vierkant mat doosje, met glanzende letters. Er zit 8 gram blush in, dat is aardig veel. Handig ook dat er een spiegeltje in zit! Dit is de kleur Rose gold, een goede omschrijving van de blush. Een roze/peachy blush met een gouden glans.




Ik heb aardig wat perzik kleurige blushes in mijn stash, maar dit is toch wel een uitblinker. Rose Gold is een goede dupe van Nars Orgasm en hij lijkt ook veel op mijn blush van Make-up Store (Lust). Dit is natuurlijk een prima budget variant. Het is een perzik kleurige blush, met een beetje roze en een gouden glans. De blush bevat veel pigment, je hebt maar een klein beetje nodig voor een mooi effect.




De swatsch van de blush en aangebracht op mijn wangen. Ik ben dol op deze blush. Door de kleur, de glans en de pigmentatie. Het is een blush die bij elke look past en de glans is prachtig, vooral wanneer er een lente zonnetje op schijnt. De blush is ook nog eens budgetproof, hij kost namelijk zo'n 5 euro en is o.a. te koop bij Boozyshop.

Lots of love, Lotte