dinsdag 13 maart 2012

Urban Decay NAKED2 review


Het NAKED2 pallet van Urban Decay, misschien wel het meest gewilde pallet van dit moment. Menig beautylover is laaiend enthousiast over dit pallet er is zelfs een ware hype rond ontstaan. Het begon allemaal met het eerste NAKED pallet, maar inmiddels is er ook een NAKED2 pallet. Toen ik in de Sephora voor het Urban Decay schap stond, koos ik uiteindelijk toch voor het NAKED2 pallet. De kleuren spraken mij meer aan dan het originele NAKED pallet. Benieuwd naar mijn mening, foto's en swatches? Lees dan verder.



Ik weet niet of jullie het een beetje onzin vinden, dat ik nog een review over dit prachtige pallet plaats. Omdat er misschien wel honderden review's over zijn geschreven. Toch kies ik er voor om over het NAKED2 pallet te schrijven, omdat het ├ęcht een prachtig pallet is. Ik zal jullie overtuigen, als jullie dat nog niet zijn?! Ha ha




De verpakking van het NAKED2 pallet is stevig, praktisch en geeft een stoere uitstraling. Wat mij betreft perfect! Het pallet is van stevig materiaal, deze kan wel tegen een stootje. In het pallet zitten 12 verschillende oogschaduws, in bruin tinten. Daarbij zit er een mini lipgloss in. Ik draag dagelijks bruintinten op mijn ogen, maar ik was benieuwd of dit pallet een goede aanvulling op mijn stash was. Ik betaalde voor dit pallet 36 Euro.





Twaalf verschillende oogschaduwkleuren, die je allemaal met elkaar kunt combineren. Een goede afwisseling in bruin tinten, in zowel mat, shimmer en glans. Met deze kleuren kun je een perfecte daglook creeren, maar je kunt er ook prima een smokey eye mee omtoveren.



Foxy, Half Baked, Bootycall, Chopper



Tease, Snakebite, Suspect, Pistol



Verve, YDK, Busted, Blackout

Mijn favorieten zijn Bootycal, een perfecte licht perzik kleurige highlighter. Tease, een matte taupe kleur. Suspect, licht bruin met shimmer. Busted, donker bruin met mooie shimmer. Blackout, een mat zwarte kleur.



In het pallet zit een 2-in-1 kwast, van zeer goede kwaliteit. Een blending kwast en een stevige, platte oogschaduwkwast. Een goede aanvulling!

Dit pallet heeft een bepaalde aantrekkingskracht op mij, geen idee hoe het komt. Maar wanneer ik het pallet open, geeft dat een magisch effect! Ik 'moet' dan direct met alle kleuren oogschaduw spelen en er een look mee maken. Je kunt dus wel voorstellen dat ik al aardig wat looks met dit pallet heb samengesteld. Zijn jullie benieuwd naar een look of zouden jullie graag een tutorial willen zien, laat het me dan weten!

Ik zeg, een pallet met veel mogelijkheden, prachtige kleuren, voor iedereen geschikt en absoluut een MUST HAVE! Go for it! De Urban Decay NAKED2 pallet wordt verkocht in de Sephora en kost 36 Euro.

Lots of love, Lotte