zondag 22 april 2012

Beautygloss Party 2012, wij waren er bij!


Gister vond Mascha's tweede Beautygloss party plaats, dit keer de Spring/Summer editie. Na de eerste BG party hoorde ik zoveel leuke verhalen, dit keer wilde ik er ook bij zijn! Samen met vriendinnetje Marije gingen we richting Amsterdam, om de BG party te bezoeken. Ik heb er een verslagje over geschreven, deze lees je als je verder klikt. We hebben het in ieder geval erg leuk gehad!



Jullie zijn vast benieuwd naar mijn outfit en look, daarom hier alvast een paar foto's van. Ik droeg een koraal/oranje jurkje en m'n make-up heb ik hier ook op aangepast. De prachtige Expensive Pink oogschaduw van MAC heb ik gecombineerd met donker bruine oogschaduw. Mijn lippen nude en de Forever21 oorbellen maken de look compleet. De dresscode was trouwens Spring/Summer Chique.


We waren al om 11 uur in Amsterdam, daarom besloten we eerst even de Bijenkorf binnen te lopen. We namen nog even een kopje thee en een heerlijk gebakje en daarna besloten we naar de Beurs van Berlage te lopen, die er direct naast zit.



Toen we naar buiten liepen zagen we dit, een mega lange rij vol met meiden! Ah, jeetje die zagen we niet aankomen. Hadden we misschien toch direct in de rij moeten gaan staan? Maar goed, we sloten aan in de rij en bleven vrolijk! We hadden er helemaal zin in. Na een uur buiten wachten, konden we naar binnen, yay!



Het zag er binnen echt prachtig uit! grote bloemen aan het plafond en overal roze balonnen. Er waren deze dag 1500! meiden aanwezig, jeetje wat veel. Dit was ook wel een klein beetje te merken, we moesten overal erg lang wachten. Er werden verschillende workshops gegeven en je kon je bij veel merken laten opmaken.



Josh Veldhuizen opende de party, met een goed optreden van de band Hello April. Mascha kwam op met veel gejuich en een groot applaus. Ze zag er trouwens prachtig uit, een strepless geel jurkje. Haren in de krul en enorme high heels. Beautiful!




Genieten van Beautygloss cupcake's en de gezelligheid. Door de drukte konden we niet mee doen aan de workshop's of opgemaakt worden door visagisten. Hier moesten we minstens een uur voor in de rij staan. Maar natuurlijk hebben we wel lekker geshopt en rond gekeken!


Samen met Mascha beantwoorde Tom Sebastian beauty vragen. We vonden het erg interessant en leuk om naar te luisteren!


Fotoshoot door Studio Bellezza.



Veel mooie producten en je kon ook je nagels laten lakken. Hier stonden echt hele lange rijen voor, dus helaas hebben we dit niet gedaan.




Rond half vijf gingen we weer richting het station. Het was een leuke dag, we hebben het erg gezellig gehad!



We gingen naar huis met een enorme goodiebag, ter waarde van 80 Euro! Zien jullie al die fijne producten, die goodiebag is echt goed gevuld.


Op het event kon je natuurlijk ook zelf shoppen, hierboven zie je mijn aankoopjes! Ik kocht een créme van Embryolisse van By Beautygloss, een paar make-upjes bij Enchantra en twee producten van Sally Hansen.

We hebben het erg gezellig gehad, ondanks de enorme drukte, hebben we erg genoten! Ik werd trouwens ook nog een paar keer herkend, zo leuk was dat! Dus als je me gezien hebt, zeg het dan even ;)

Lots of love, Lotte