donderdag 5 april 2012

Catrice Kiss Kiss Hibiskiss


Dat ik de laatste tijd weg ben van felle lippen, is jullie vast niet ontgaan! Als trouwe Madam Lotte bezoeker weet je ook dat ik opzoek blijf naar felle lipkleuren, I like. Kiss Kiss Hibiskiss is een lipstick van Catrice, uit de Ultimate shine lijn. De kleur is frambozen roze, je zou er bijna een hap van willen eten. Een kleurtje die dit voorjaar absoluut moet aanschaffen, als het mij ligt in ieder geval!




Dit is mijn eerste lipstick uit de Ultimate Shine lijn van Catrice, en oeh wat zijn die fijn zeg! Ze voelen aan als een lippenbalsem op mijn lippen, zo zacht. De lipstick is romig, goed van kleur en geeft ook nog eens een mooie glans. De verpakking vind ik er trouwens prima uit zien, niet heel bijzonder.



Kiss Kiss Hibiskiss is een frisse kleur, die lekker fel is! Een framboos roze/ rode kleur, erg mooi vind ik hem.



Mooi kleurtje he?



En een full face foto, voor een totaal plaatje.

Kiss Kiss Hibiskiss is een lipstick die dit voorjaar niet in je stash mag ontbreken. Naar een strand feestje, een festival of gewoon een dagje shoppen. Met deze lipstick zit je helemaal goed.

Lots of love, Lotte