maandag 9 april 2012

Catrice Mono eyeshadows ooglook


Laatst kocht ik weer een aantal nieuwe Catrice mono eyeshadows. Ik ben dol op deze mono's en heb er dan ook al een heleboel in mijn stash liggen. Deze kleurtjes had ik nog niet, maar ze zijn erg mooi! Vandaag laat ik jullie swatches zien van deze oogschaduws, een review en als bonus nog een video met daarin de ooglook met deze oogscahduws. Zeker even verder lezen dus.



Ik kan jullie de Catrice mono's echt aanraden. Er is een breed assortiment aan kleuren, de oogschaduws zijn er zowel in mat, shimmer en glans. Ze zijn goed gepigmenteerd en je kunt er vele looks mee maken. Dit keer nam ik de volgende kleuren mee.



Grey's Philosophie is een licht grijze, matte kleur. Heidi Plum is een donker paarse kleur, met een gouden glans.



Oh, It's Toffeeful! is een licht bruine (beetje goud) oogschaduw met een mooie glans. My First Copperware Party, is een donker bruine oogschaduw met een mooie glans.



Grey's Philosophie, Oh, It's Toffeeful!, My First Copperware Party, Heidi Plum.

Ik ben direct aan de slag gegaan met de oogschaduws en maakte een ooglook. In onderstaande video laat ik jullie zien hoe ik de ooglook heb gemaakt, veel kijk plezier!



De Catrice mono eyeshadows kosten 2,79 Euro per stuk. Het zijn allemaal aanraders wat mij betreft!

Lots of love, Lotte