vrijdag 20 april 2012

Classic & favorite: The Body Shop White Musk


The Body Shop White Musk, welke vrouw kent deze geur niet? Dé klassieke geur van de Body Shop, dat is White Musk. Vele vrouwen zijn dol op deze geur, al jaren lang. Ik kreeg deze eau de toilette met valentijn en ja hoor, ook voor mij geld het zelfde. Een heerlijke geur, die altijd kan. Lees verder om te lezen wat ik van deze geur vindt en waarom is White Musk nou zo favoriet bij iedereen?


Het flesje van de parfum ziet er prima uit, niet heel bijzonder. Hij is heel basic, met een mooie paarse kleur in het glas. Vooral heel praktisch, maar dat is goed. In dit flesje zit 30 ml en je betaald hier 15 Euro voor.

De noten van deze eau de toilette:

Top notes: velvety musk, floral lily and sensual ylang ylang with hints of fresh galbanum and basil.
Middle notes: velvety musk, oriental jasmine, floral lily and rose.
Base notes: velvety musk, oriental jasmine, floral lily and iris, rose, sweet vanilla, fresh amber, patchouli, oakmoss and vetiver with hints of fruity peach.




Musk is een geur waar je van moet houden, dat is zeker waar. Het is een rijke en exotische geur uit een oude tijdlose Oosterse kruiden en specerijenstad. Het is een krachtige geur, maar ook best een sensuele geur. Wist je trouwens dat Musk een genereuze geur is, die je helpt te concentreren?

White musk ruikt zeker als de klassieke musk geur, maar toch een tikkeltje bloemiger en iets frisser. Ik vind de kleur warm, sensueel en een beetje kruidig. Maar boven al, heel draagbaar! Hij is prima overdag te dragen, de geur is niet heel sterk, maar blijf goed hangen. Deze geur kan gewoon áltijd, wanneer je maar wil. Ik denk dat hij daarom ook zo populair is, hij blijft lekker!
Ik ben gek op White Musk van The Body Shop, dit zal zelfs een geur zijn die ik opnieuw zou kopen. En dat gebeurt bij mij niet heel snel, dus dat zegt genoeg. Love it!

Lots of love, Lotte