zaterdag 7 april 2012

Easter Nail art


Bij dit paasweekend hoort natuurlijk ook een bijpassend paas nail art! Daarom ben ik weer eens aan de slag gegaan en heb ik twee nail art creaties bedacht, die passen bij pasen. Nail art is niet altijd voor mij weggelegd, daarom ga ik altijd opzoek naar simpele voorbeelden, waarvan ik denk dat ik ze kan maken en dus eigenlijk iedereen. Nou pak je lakjes en dottingtool er maar vast bij, we gaan weer aan de slag!



Ik heb voor jullie twee nail art creaties bedacht die in een hand omdraai gemaakt zijn. Super easy peasy! Ga voor vrolijke kleurtjes, pastel doet het altijd goed.



Ik ga beginnen met dit schattige kuikentje. Ik vond hier een heleboel inspiratie foto's van op Weheartit. Ik vind hem super cute geworden! Je hebt een zacht gele lak nodig, een witte, een oranje en een bruine/zwarte. Je bent met het lakken van je nagels in de gele kleur. Vervolgens breng je met een witte lake een horizontale streep aan op je ringvinger en maak je met het puntje van je kwast een 'kartel randje'. Vervolgens nog een paar stipjes zetten met je dottingtool, het oranje snaveltje en de oogjes. En klaar is je paas kuikentje!


Deze nagellakken gebruikte ik voor deze nail art.



Dan gaan we verder met de paaseitjes. Deze nail art kun je namelijk zo simpel of moeilijk maken, als jij wil. Lak je nagels in een basis lak, ik koos voor geel, en versier ze alsof het gekookte eitjes zijn! Ik vond deze stipjes wel lekker vrolijk. Mijn ringvinger heb ik oranje gelakt, om het geheel een beetje te breken. Als we met deze nail art geen vrolijk pasen krijgen, weet ik het ook niet meer!


Deze nagellakken gebruikte ik voor deze nail art.

Gaan jullie nog aan de slag met je nail art materialen, misschien heb je dan wat aan dit artikel.

Fijne paasdagen lieve allemaal!
Lots of love, Lotte