maandag 16 april 2012

Essence Nude glam nailpolish


Als je van nude nagels houdt, zit je met de Essence Nude Glam nagellakken helemaal goed. Deze lijn bestaat uit zeven verschillende nude tinten, voor op je nagels. In eerste instantie dacht ik dat al deze kleuren wel veel op elkaar zouden lijken, maar na het swatchen bleek dit helemaal niet zo te zijn! Lees verder om mijn swatches te bekijken.




Nude nagels zijn draagbaar, voor iedere dag. Het staat verzorgd en nude nagels zijn ook nog eens helemaal trendy! Zoals ik al zei, bestaat deze lijn uit zeven kleuren. Waarvan ik er vier aan jullie ga laten zien. 01 Cotton Candy, 04 Iced Latte, 05 Toffee to go, 07 Café olé.




Cotton Candy is het lichtste lakje uit deze lijn. Hij is vrij sheer, milky, zacht roze. Voor een dekkend effect moet je toch zeker drie laagjes aanbrengen. Maar hij is ook mooi in één laagje, dan geeft hij vooral een mooi verzorgend effect. De nagel is er dan nog wel doorheen te zien.




Iced Latte is alweer meer dekkend dan Cotton Candy. Dit is een romig, creme, nude lakje. Hij dekt in twee laagjes en heeft een roze ondertoon. Een erg mooi, romig nude lakje vind ik dit!




Toffee to go is een romig, nude lakje. Hij heeft een soort van caramel kleur, ook dit is weer een creme lakje. Hij dekt prima in twee lagjes. Ik vind het een erg mooi nude lakje, met een warme (gele) ondertoon.




Café Olé is het donkerste nude lakje uit deze lijn. Hij dekt goed in twee laagjes en heeft ook weer een creme finish. Hij is romig en neigt een beetje naar het taupe, toch blijft het een nude lakje. Dit is mijn favoriet! Wat mij betreft het perfecte nude lakje, hij is net wat donkerder en geeft daardoor net iets meer kleur aan m'n nagels. I like!

De Nude Glam nagellakken van Essence kosten 1,29 Euro. Budget toppers, wat mij betreft!

Lots of love, Lotte