zondag 29 april 2012

Fotodagboek april 2012


En het is alweer eind April, dus ik zeg; een nieuw fotodagboek! Een drukke maand, maar ook veel leuke dingen gedaan. Ik heb weer een heleboel foto's gemaakt en deze wil ik vandaag in een fotodagboek aan jullie laten zien. Zin in een artikel vol 'typische Lotte' foto's, dan moet je even verder lezen.




Chocolade paaseitjes en een tafel vol lekkers, met het paasontbijt!



7 april was het National Glamour day. Met mama ging ik een dagje shoppen in Utrecht, bij o.a. de Monki.


Pot Rouge van Bobbi Brown, prachtig product is het toch.


Mooi lakje.


Glamour to go palletje van Too Faced. Mooie kleuren oogschaduw en lekker compact.


Lente!



Gezonde lunch. Een salade met kip, of een tosi met groene thee. Lekker lekker.


Mijn make-up tasje uitzoeken voor een video. Wat zit er eigenlijk veel in.


Cute oorbellen gekocht bij Accessorize.


Skattie!


Voorbereiden voor Barcelona, heb er zo veel zin in!



Nieuwe zonnebril! Ray Ban Wayfarer.



Afgelopen maand moest ik een keuzeminor voor volgend jaar kiezen, ik koos uiteindelijk voor Multi Probleem gezinnen.


Brr, ik pakte afgelopen maand m'n UGG's weer uit de kast.


Ah zo lief, af en toe komt Bengel bij mij op bed liggen. Daar ligt meneer dan, gezellig. Ha ha


Pannekoeken met stroop, blijven oudewets lekker.



Lekkerste cupcake die ik ooit gehad heb, met citroen! Hmmm..




 Met Marije bij de Beautygloss Party. Het was gezellig!


Onze woonkamer.


Vensterbank met plantje en decoratie vlindertjes.


Kussentjes bij de H&M gekocht voor in de tuin.


Budget ballerina's bij de Action!


Halloooo


Deze week was de Elizabeth Arden 8 Hour cream bij de Kruidvat te koop, voor 5 Euro!


Wauw, mooi zonnetje!



Afgelopen week had ik een presentatie van Remington. Ik ging naar huis met een goodiebag, waar onder andere een krultang in zat. Ik ging natuurlijk direct aan de slag!



Gister organiseerde Cynthia een leuke actie; Smeren voor het goede doel. Ze nodigde vriendinnen uit en verkocht beautyproducten voor kleine prijsjes, het geld ging allemaal naar Plan Nederland. Ik kocht bovenstaande producten, waar ik enorm blij mee ben!

 Ik lakte Vera's nagels in een vrolijk koninginnedag printje!

Zo, dat was de maand april. Hoe was jullie maand, nog bijzondere en leuke dingen mee gemaakt? Ik ben weer benieuwd!

Lots of love, Lotte