vrijdag 27 april 2012

H&M Fashion Against Aids 2012


Ieder jaar komt H&M met een Fashion Against Aids collectie en sinds kort ligt de collectie van 2012 in de winkel! De collectie bestaat uit kledingstukken die perfect zijn voor de komende zomermaanden, naar festivals of voor welke gelegenheid dan ook. Veel kleur, mooie effecten en materialen. Voor meer informatie over deze collectie en natuurlijk mijn favorieten, moet je even verder lezen.



Wanneer je een kledingstuk uit deze collectie koopt, steun ook je nog eens het goede doel! 25% van het aankoopbedrag gaat naar de preventie van HIV en aids.

Tijd om een kijkje te nemen in deze collectie.


De ombre short is mijn grote favoriet, wat is 'ie gaaf! Die kleuroverloop zien we dit voorjaar erg veel en deze kleuren combinatie vind ik ook te gek. Ik word helemaal vrolijk van al die vrolijke kleuren in deze collectie, heerlijk! Bekijk de gehele collectie hier.



Kiss for a cause! Kus je vriend, vriendin of wie dan ook. Maak er een foto van en upload deze, hiervoor doneren ze  $1 aan Aids-preventie! Ik zou zeggen, kussen en foto uploaden!

Ah, goed bezig H&M! Een hippe collectie, die goed met de trends van dit voorjaar mee gaat. Je steunt een goed doel en kledingstuks voor prima H&M prijsjes. Ik zeg, rennen naar de H&M en steun preventie voor HIV en Aids.

Lots of love, Lotte