maandag 30 april 2012

Happy Queensday + look


Happy Queensday allemaal! Of je nu op een kleedje zit op de vlooienmarkt, op een terrasje met een drankje, of een feestje bouwt. Een oranje look hoort er op Koninginnedag toch echt bij. Mijn koninginnedag ziet er misschien wat saai uit, namelijk genieten van het zonnetje in onze tuin. Heerlijk, wat lekkers en een drankje er bij en genieten. Lees verder om de look te bekijken en natuurlijk ben ik benieuwd wat jullie vandaag allemaal gaan doen?!



De look, hij is vooral oranje, oranje en oranje. De ooglook heb ik subtiel gehouden, met zachte oranje tinten en bruin. Maar mijn lippen knallen, in fel oranje! Helemaal hip dit seizoen, dus lekker dragen die fel oranje lippen, vooral vandaag mag het.



De producten die ik gebruikt heb, wat een heerlijke kleur is oranje toch.



Als we dan toch bezig zijn, mogen onze nagels natuurlijk niet ontbreken. Je kunt voor basic gaan en een oranje lak aan brengen. Of ga aan de slag met nail art en maak zo'n leuke creatie als hierboven. Ik maakte deze nail art bij m'n zusje Vera. Ze vond hem zelf erg leuk geworden!

Fijne koninginnedag, geniet van het zonnetje en ik ben benieuwd wat jullie vandaag allemaal gaan doen!

Lots of love, Lotte