donderdag 19 april 2012

Libresse - We know the feeling!


Advertorial


Libresse start met een nieuwe campagne “We know the feeling”. Hiermee laat Libresse weten dat zij de vrouw daadwerkelijk begrijpt, haar inspireert en in haar kracht zet als vrouw. Want iedere vrouw reageert toch anders tijdens haar menstruatie periode?

We know the feeling! Deze campagne zal je het komende jaar nog wel vaker tegen komen. Libresse vertaalt deze uitspraak namelijk in haar communicatie, campagnes, verpakkingen en in haar producten. Libresse heeft daarbij ook haar inlegkruisjes vernieuwd, een nieuwe toplaag zorgt voor extra comfort. Ook zijn alle verpakkingen in een nieuw jasje gestoken en de verpakkingen zijn verbeterd. Ze gaan een stuk gemakkelijker open! Kijk, dit hebben wij vrouwen toch nodig? Libresse begrijpt ons.

Wanneer ik ongesteld ben, krijg ik enorme trek in chocola. Herkennen jullie dit gevoel? Maar ik merk ook dat ik een stuk emotioneler ben tijdens mijn maandelijkse periode. Er zijn dan ook verschillende gemoedstoestanden van vrouwen bekend tijdens de menstruatieperiode: Feeling hungry (hongerig) Feeling furious (boos) Feeling tearful (emotioneel) Feel like laughing (in een lachbui uitbarsten) Feeling energetic (vol energie) Feeling clumsy (onhandig).
Ik herken mij vooral in feeling hungry, feeling tearful en feeling clumsy. En jij?



Speciaal voor Madam Lotte geeft Libresse een paar unieke T-shirts weg met de tekst WKTF (we know the feeling!) Wil je kans maken op zo’n uniek Libresse T-shirt? Laat dan voor 30 april weten in welke mood jij meestal bent als je ongesteld bent? Doe mee en win!

Volg Libresse ook via Facebook!
Bezoek de website van Libresse hier.