dinsdag 24 april 2012

Low-budget lipsticks: MAX Peach & Hot pink


Jullie wisten vast al wel dat Action make-up verkocht, ik schreef namelijk eerder al een review van de MAX make-up producten. Die ik erg prettig vindt! Nu is het tijd voor de lipsticks, want die lagen me toch steeds aan te staren. De kleuren zien er veelbelovend uit, maar zullen ze dit ook zijn. Voor de low-budget prijs van 89 Euro cent, kocht ik een setje van deze twee lipsticks. De kleuren Peach en Hot pink, lees verder voor mijn mening en swatch foto's.




De lipsticks van MAX worden verpakt per twee. Wat mij direct opviel, was dat de kleur Hot pink in zo ongeveer elk setje zit. Nu is het een heel leuke kleur, maar het zou leuker zijn als ze de kleuren per setje wat meer zouden afwisselen. Ik koos voor de kleuren Peach en Hot pink, deze leken mij het mooiste! De verpakking is trouwens waardeloos, van plastic en ziet er nou ook niet echt leuk uit.




Er zit in een verpakking 3,2 gram lipstick. De kleuren zien er zo op het oog mooi romig uit, zonder enige shimmer of glitter. Creme lipsticks zijn mijn favoriet, laat ik hopen dat deze het ook zijn. De kleuren zijn trouwens perfect, peach en knal roze zijn helemaal hot deze zomer. Felle lippies, I like!





De lipsticks hebben inderdaad een creme finish, zonder enige shimmer. Ze voelen redelijk romig aan en drogen mijn lippen niet uit. Voor de pigmentatie van bovenstaande foto's, hebben ze wel een aantal laagjes nodig. Voor een lichter effect, zou je al voldoende hebben aan één laagje. De lipsticks zijn dus mooi op te bouwen, zodat de kleuren steeds wat feller worden.

Ik vind de lipsticks prettig werken en de kleuren zijn te gek! Hot Pink is lekker knal en fris roze, perfect met een neutrale look en een mooie eyeliner. Maar Peach is een prachtige, romige perzik kleur. Mooi voor bij een neutrale ooglook. Beide lipsticks draag ik graag en kan ik jullie zeker aanrader, zeker voor de low-budget prijs! Rennen, nu, naar de Action! Oh ja, en neem een Eurie mee!

Lots of love, Lotte