zaterdag 14 april 2012

Lush King of Skin


Met mijn extreem droge huid, kan ik niet zonder een goede body butter. De King of Skin van Lush ging bij mij in de test, ik was namelijk erg benieuwd. Een body butter in een vaste vorm, die onder de douche gebruikt kan worden. Deze body butter zit vol huidverzorgers als cacaoboter, biologische kokosboter, verse bananen en avocado. Lees verder voor mijn review!




De body butter King of Skin krijg je in een behoorlijk groot stuk, namelijk 95 gram. Voor zo'n stuk al deze betaal je 9,25 Euro. Wat mij betreft een prima prijs voor een goede body butter!

Lush over King of Skin:
De King of Skin is een koninklijke huidverzorger. Masseer over je natte lichaam na het douchen en spoel eventueel nog even af. Je huid is nooit zachter en gladder geweest. Het bevat huidverzorgers als cacaoboter, biologische kokosboter, verse bananen en avocado of je huid flexibel en zacht te houden. En de helende kwaliteiten van haver en rozen plus daarbij nog verjongende wierrook en mandarijn. Gebruik in noodgevallen of gewoon regelmatig om noodgevallen te voorkomen. Goed laten drogen voor je hem weer opbergt!


Ik heb de King of Skin nu al een aantal keer onder de douche gebruikt. Ik snijd een stukje er af en neem dit mee onder de douche. Ik smeer mijn lichaam er mee, vooral op de droge delen (benen en armen). Je voelt direct een vettige laag, ook wanneer je je afspoeld blijf je een vettig laagje voelen. Precies wat ik nodig heb! Na het afdrogen blijf je lichtjes dit laagje voelen, m'n lichaam voelt niet meer droog, maar voelt gevoed en zacht.



Ik bewaar de King of Skin in een body butter tin, deze zijn bij Lush te koop voor 2 euro. Handig!

Ik ben eerlijk waar erg enthousiast over deze body butter! Ik vind het handig dat hij een vaste vorm heeft, handig in gebruik. Ik gebruik hem onder de douche, maar ook 'droog', dat kan namelijk ook prima.
De King of Skin is te koop bij alle Lush filialen en online. Ik ben fan!

Lots of love, Lotte