vrijdag 6 april 2012

Mijn haarverzorging producten


Ik gebruik aardig wat haarverzorging producten voor mijn haren en het leek me leuk om deze eens samen in een artikel te bespreken. Mijn haar is heilig, of nouja, ik ben er wel heel voorzichtig mee! Maar volgens mij vinden veel vrouwen het verzorgen van hun haar erg belangrijk toch? Kijk mee naar mijn favoriete producten en je ziet gelijk mijn haarverzorg routine.




Zie hier al mijn producten bij elkaar, best veel verschillende merken he? Ik vind het ook fijn om producten af te wisselen, nieuwe merken te proberen en zo mijn favorieten te ontdekken.



Ik begin met de haarmaskers, want min. één keer in de week breng ik toch zeker een lekker haarmasker aan. Mijn favoriet is het 3 Minute Miracle masker van Aussie, heerlijk is deze. Ruikt lekker zoet en voedt mijn haar. Het haasmasker van L'oreal is geschikt voor gekleurd haar, dat heb ik, dus deze gebruik ik ook regelmatig.



Deze producten van John Frieda zijn ook echt heerlijk. Ik heb dan wel mega stijl haar, met deze shampoo hoop ik toch stiekem wat beter krullen te krijgen, Dream Curls toch? Hmm, nee dat krijg ik er niet van. Maar toch zijn het fijne producten. De shampoo, conditioner en de styling spray gebruik ik vaak. De styling spray zelfs dagelijks!


Een poos geleden liet ik mijn haren Ombre verven, dat weten jullie vast nog wel. Helaas vervaagd de kleur toch best snel, maar als nog ziet het er prachtig uit. Ik gebruik bovenstaande Shampoo van Nivea voor gekleurd haar en de Colour conditioner van Wella.




Ik probeer mijn haar niet te vaak te wassen, daarom is een droogshampoo wel erg prettig. Deze van Schwarzkopf vind ik niet zo fijn, hij laat een enorme witte waas achter. Dat staat niet zo leuk met m'n bruine lokken, maar als ik het uitborstel zie je hier niets meer van. Ik ben nog opzoek naar een droogshampoo die deze waas niet achter laat! Tips?

Om meer glans aan mijn haarlokken te geven gebruik ik deze Gloss Glanz serum van de Action. Enorm goedkoop, maar echt een heel fijne serum! Om m'n kapsel te fixeren gebruik ik deze haarspray van Andrelon; Fantastische Fixatie!


Binnekort zal ik ook nog filmpje opnemen waarin ik laat zien hoe ik mijn altijd style. Welke producten ik hiervoor gebruik en wat ik hiervoor doe. Leuk idee?
Ik hoop dat jullie wat aan dit artikel hebben gehad, want ik kreeg er weer redelijk wat vraag naar!
Wat zijn jouw favoriete haarverzorg producten, misschien nog aanraders voor ons?

Lots of love, Lotte