maandag 2 april 2012

Nail art: Pastel & cupcake's


Pastel kleurtjes en cupcake's, zoeter kan bijna niet! Dit voorjaar zien we erg veel pastel, zowel op fashion als op beauty gebied. I like it! Pastel kleurtjes op je nagels, ik ben er dol op. Daarom heb ik deze trend meegenomen in deze nail art creatie. Nog iets waar ik dol op ben: cupcake's. Als ik ze niet kan bakken of opsnoepen, dan maar op m'n nagels, dacht ik zo. Benieuwd hoe ik deze nail art gemaakt heb? Dan moet je zeker verder lezen. Super simpel, maar heel snoepig!



Ik liet me voor deze nail art inspireren door deze foto die ik op Weheartit vond. Lief! Ik heb de nail art wel iets aangepast en er ook voor gekozen om op één nagel een cupcakeje te maken. Ik heb namelijk nog al kleine nageltjes.


Voor deze nail art heb je vijf verschillende pastel kleurtjes nodig, een witte lak en een rode lak. Een dottingtool of een satéprikker is ook een must. Oke, aan de slag!


Ik lak elke nagel in een andere pastel kleur. Dit ziet er trouwens al super cute en zoet uit, vind je ook niet? Maar het kan nog zoeterrr..



Met een dottingtool en een witte nagellak maak ik een slagroom toef op mijn nagel (ringvinger). Een rode kers op de top kan natuurlijk niet ontbreken. Deze maakte ik ook met de dottingtool en een rode lak.



Met de smalle kant van de dottingtool maak ik kleine stipjes op de slagroomtoef, dit zijn de spikkeltjes in verschillende kleuren. En klaar is je cupcakeje! Ah, is 'ie niet cute? Natuurlijk kun je ook op elke nagel een cupcake maken, maar dit vond ik zelf iets rustiger en leuker staan.



Ik vind het zelf een erg leuke nail art voor het voorjaar. Door de pastelkleurtjes en de cupcake ben je klaar voor een high tea feestje in de tuin! Nodig je vriendinnen maar vast uit en aan de slag met je nagellakjes.

Lots of love, Lotte