woensdag 4 april 2012

Nieuwe lay-out!


Yes ladies, daar is 'ie dan! M'n nieuwe lay-out staat online! Ik heb er heel wat tijd in gestoken om hem aan te passen, maar ik ben nu meer dan tevreden. Ik was toe aan wat nieuws, wat verfrissends, iets wat typisch 'Madam Lotte' is.. En dat is deze lay-out helemaal. De komende dagen zal ik kleine dingentjes blijven aanpassen, omdat ik vast nog dingen tegen kom die niet kloppen. Maar natuurlijk wil ik heel graag van jullie horen wat jullie er van vinden? Ik wil heel graag jullie eerlijke mening. Ik ben in ieder geval heel blij, dat mag best gezegd worden toch? Hi hi
Lots of love, Lotte

Edit: Ik heb toch gekozen voor een meer rustige achtergrond. Dus ik blijf bij deze licht, grijze kleur! Bedankt voor jullie tips, complimentjes en adviezen.

Ps. Morgen weer gewoon update's online!
ps 2: Ik twijfel toch een klein beetje over de achtergrond, of hij misschien niet iets te druk is. Wat vinden jullie?