woensdag 11 april 2012

No buy & wishlist ?!

Schreef ik gister nog over een vakantie naar Barca waar ik komende zomer naar toe ga, nu wil ik het graag hebben over een no buy. Jullie hebben er vast wel eens van gehoord, bloggers die een 'no buy' inzetten en zo min mogelijk geld aan beauty, fashion etc. uit willen geven. Nou, ik zal er ook aan moeten geloven. Ik wil namelijk wat centjes sparen voor Barcelona, dus even geen dure aankopen voor mij. Of toch wel?..



Oke, een 'no buy' periode. Hoe ga ik dit realiseren? Nou door het realistisch te maken voor mezelf! Daarom heb ik voor mezelf een wishlist samengesteld van producten waar ik mijn geld nog aan wil uitgeven en aan verder helemaal niets. Lastig wordt dit, maar het moet me lukken. Dus geen impulsieve aankopen meer voor mij!

Kleding heb ik genoeg, dus daar heb ik geen wishlist voor gemaakt. Oke make-up heb ik ook genoeg, maar er zijn een aantal producten die ik écht nog graag wil hebben. Daarom heb ik besloten dat ik dit nog van mezelf mag kopen en verder dus NIETS.


In de Roses Ultimes de Chanel collectie zitten een aantal producten die ik érg graag wil hebben. Namelijk de nagellak in Distraction en de lipgloss in 165 Volupté. De nagellak in Tentation vind ik trouwens ook gorgeous, maar als ik moet kiezen ga ik toch voor Distraction. De nagellak kost 22,50 Euro en de gloss 25,50 Euro.

In de Tres Cheek collectie van MAC, zitten prachtige blushes. Oeh, deze verleiding kan ik echt niet weerstaan. Modern Manderin is een prachtige oranje tint, die ik echt MOET hebben. Hij is online verkrijgbaar in de Bijenkorf, dus binnenkort maar eventjes bestellen. Hij kost 20 Euro.


21 April vind de Beautygloss party plaats, waar ik samen met een vriendinnetje naar toe zal gaan! Natuurlijk moet ik ook nog wat geld hiermee naar toe nemen, ik denk dat ik zo'n 40 Euro mee neem.

Maar Lotte, je zou toch een No buy inzetten? Dat doe ik ook hoor, behalve dat ik bovenstaande uitgaven wil gaan uit geven. Voor de rest zal ik niks, nades, noppes uit geven. Ik houd me aan m'n woord! Mijn vaste lasten niet mee gerekend (zoals telefoonrekening, benzine, eten enz.)

Dit wordt spannend en moeizaam, maar ik ga er voor. Bovenstaande producten koop ik misschien, of zijn in ieder geval toegestaan. Niet in één keer hoor, maar wel in de komende maanden. Want ik wil de no buy een aantal maanden gaan inzetten, zodat ik lekker wat centjes voor Barcelona kan sparen. Ik houd jullie up to date over de stand van zaken.

Lots of love, Lotte