zondag 15 april 2012

Outfit: Mint & grey


Mint groen is een kleur die dit voorjaar niet onze kledingkast mag ontbreken. Ik kocht laatst een schattig, mint groen blouseje bij de Monki. Vandaag combineer ik hem in een outfit of the day. Ik vind het mooi om mint groen te combineren met wit en grijs, dat heb ik dan ook gedaan. Ik draag er nu nog een blazer over, maar als het straks wat warmer is, draag ik hem natuurlijk zonder!



Wat een frisse kleur, is dat mint groen toch! Op het blousje zitten witte stipjes, daarom draag ik er ook een witte top onder. De grijze blazer vind ik goed bij de blouse passen.


Zilveren blaadjes oorbellen van de Accessorize, I like!




Ik draag er een licht blauwe jeans onder en zwarte ballerina's (die ik trouwens voor 5 euro bij de Action kocht!). Een witte broek staat er denk ik ook erg mooi onder, maar dat vond ik nog een beetje te zomers.

Mint groen, ik ben dol op deze frisse voorjaars kleur! Wat jullie?!

Lots of love, Lotte