zondag 8 april 2012

Shopping @ National Glamour day


Gister was het National Glamour day en hiermee kreeg je bij meer dan 1500 winkels 20% op alles! Kijk dat noem ik nog eens een leuke actie, die opgezet is door de Glamour. Deze actie werd al vaker opgezet door Glamour, in het najaar. Maar nu mochten we ook dit voorjaar van deze actie genieten! Met een Glamour in onze tas, gingen m'n moeder en ik een dagje naar Utrecht.



Heel eerlijk? We kwamen pas onderweg in de trein op het idee om een Glamour te kopen, voor het geval we iets bij een winkel wilde kopen waar deze korting ook geld. Voor 2 Euro kochten we een Glamour bij de Bruna. En tjop tjop daar gingen we!



We begonnen bij de Accessorize, hier vonden we twee paar oorbellen. Allebei waren ze zo'n 14 euro, best veel geld vond ik. Maar met de korting er af, kocht m'n moeder deze oorbellen voor ons. Het paar met de veertjes kreeg ik en het andere paar is voor Vera. Erg leuke oorbellen vond ik!



Bij de Sephora scoorde in het nieuwste Glamour to Go palletje van Too Faced! Het is de vintage editie, een erg mooi palletje met acht oogschaduws, twee blushes en een lipgloss. Ik geloof dat dit palletje normaal zo'n 26 Euro kost, er ging 15% korting van af, waardoor hij nu 22 Euro was. Ik had nog een VVV bon en uiteindelijk heb ik maar 12 Euro betaald. Voor zo'n prachtig palletje als dit!

Ah, hier ben ik natuurlijk onwijs blij mee. Geen korting met de Glamour, maar wel 14 Euro goedkoper, yay!



Toen was het tijd voor de Monki, dit was trouwens de eerste keer dat ik deze winkel bezocht. Toen ik binnekwam moest ik eerst even goed rond kijken, wat een vreemde winkel dacht ik. Heel veel kleur, licht en bijzondere vormen. Maar, ook heel veel leuke kleding! Wel een beetje appart soms, maar ook mooie basic kledingstukken. Ik vond de winkel erg leuk, ik werd er helemaal vrolijk van. De kortin van de Glamour was hier niet geldig, maar ik heb toch twee leuke blousejes kunnen scoren. Ze waren 30 Euro per stuk.



Yes, pastel kleurtjes! Ik wilde heel graag iets in pastel kleurtjes en dan vooral in een mint kleurtje. Ik vond deze twee blousjes en ik kon echt niet kiezen, daarom kocht ik ze maar allebei. De één in een zalm roze kleurtje en de ander in mint.



Dit blouseje vond ik zo schattig! Hij is zacht roze, een beetje zalm roze. Met knoopjes en zonder mouwtjes. Onder in zit een knoop, erg leuk vind ik hem.



En het mint groene blousje. Wat een gaaf kleurtje is dit! Er zitten witte stipjes op en hij heeft een mooi kraagje. Hij valt een beetje wijd en los, hij is leuk om met de knoopjes dicht te dragen of een beetje nochalant met de knoopjes open.

Ik heb lekker geshopt tijdens de National Glamour day. Niet met veel korting van de Glamour (mij moeder had trouwens nog wel wat meer geshopt met Glamour korting). Maar ik ben wel heel blij met m'n aankoopjes.
Hebben jullie nog gebruik gebruikt van de National Glamour day en lekkert met korting geshopt?

Lots of love, Lotte