vrijdag 13 april 2012

Too Faced Full Bloom powder blush (Sweet pink)


Too Faced is een prachtig merk, absoluut één van m'n favo make-up merken! De verpakkingen zijn te cute en dan hebben we het nog niet over de producten zelf gehad. Ik heb al een aantal palette's, maar deze blush heb ik nog niet eerder aan jullie laten zien. Dat werd hoog tijd, want het is het een pareltje. Zwijmel mee met de mooie verpakking en natuurlijk geef ik een review over de blush.



Check deze onwijs schattige verpakking eens even! Een drukke print in pastel kleuren, bloemen, vlindertjes en ander vrolijkheid. Boven op het doosje zit een soort van dakje, die je vast kunt zetten. Hierop hebben ze beschreven hoe de blush kunt aanbrengen. Handig en leuk, zo'n extra toevoeging aan de verpakking.



Wanneer je het dekseltje naar achter klapt, zie je dit. De blush zie je al zitten, in ieder geval het doosje dan. Heerlijk zo'n overdreven verpakking, met een hoog cute gehalte! Ik houd er wel van.



Dan zijn we nu eindelijk toe aan de Full Bloom blush. Het doosje vind ik eigenlijk redelijk simpel, voor Too Faced dan. Zwart, met een kanten randje en roze letters. Dat ziet er prima uit. Het is de Ultra flush powder blush in, de kleur Sweet pink. Er zit 4 gram product in.




De blush heeft een zacht roze kleur, met hele kleine gouden shimmers. De blush is lief, zacht roze. Maar de gouden shimmer maakt hem toch wel weer bijzonder! Je krijgt er een gezond blosje van, perfect voor de zomer dacht ik zo.




De blush is goed gepigmenteerd en voelt zacht aan. Hij is goed te blenden en geeft m'n wangen een mooie roze blos. Naast de prachtige verpakking, is dit ook nog eens een bijzonder mooie blush!

Too Faced Full Bloom, Ultra Flash powder blush in Sweet Pink. De blush is helaas niet geodkoop, namelijk 26,95 Euro. Hij is o.a. bij Sephora te koop, maar ook online bij Nelly.com.

Lots of love, Lotte