maandag 23 april 2012

Too Faced - Glamour to Go


Het Glamour to Go palletje van Too Faced staat bekend om zijn kleine verpakking, hij is handzaam en ziet er ook nog eens super cute uit! Regelmatig brengt Too Faced een nieuwe versie van het Glamour to Go palletje uit. Vandaag wil ik jullie dan ook het nieuwste Glamour to Go palletje laten zien. Too Faced, jullie weten ondertussen wel hoe dól ik op dit merk ben. Prachtige verpakkingen en de kwaliteit van de producten zijn amazing. Lees verder om een review van dit Glamour to Go palletje te lezen.




Het Glamour to Go palletje is echt ienieminie, zo klein palletje heb ik nog niet eerder gehad! Ik vind dit formaat eigenlijk wel heel handig, hij past gemakkelijk in m'n toilettas en is klein genoeg om mee te nemen op reis. En dan heb je gewoon 8 kleuren oogschaduw, een blush, een bronzer en een lipgloss.




Ik vind de verpakking van dit palletje trouwens weer helemaal leuk, beetje vintage achtig. Hierboven zien jullie de acht oogschaduwkleuren die er in zitten. Ik kan geen namen vinden, dus dat is wel een beetje jammer. Maar goed, de kleuren zijn in ieder geval érg mooi! Veel afwisseling in kleuren en verschillende finishes. Er zitten mooie crease kleuren bij, dat vind ik altijd erg belangrijk aan een palletje.




In het palletje zit ook nog een handig spiegeltje, hoe compact en compleet wil je het hebben? De blush vind ik trouwens erg mooi, mooi zacht, fris roze. De bronzer bevat een shimmer en is vrij licht van kleur, de lipgloss is een vrij transparante gloss. Op naar de swatches!


Hier zie je de bovenste rij oogschaduws. Een bronzen/koper kleur met een mooie glans. Een bruine kleur met een glans. Een zacht roze, matte kleur. Een licht groene kleur, met een beetje shimmer.


De onderste rij. Een bruine matte kleur. Een witte/creme matte kleur. Grijze kleur met glans. Zwarte kleur, met beetje glans.

In dit palletje zitten draagbare kleuren voor overdag, maar ook wat bijzondere kleuren (wat dacht je van die groene en koper kleur!). Goede pigmentatie en leuke afwisseling in kleuren. Alleen mis ik een beetje de 'medium' kleuren voor over het gehele ooglid. Dat had het palletje net wat completer gemaakt.


Een prachtige blush, echt dit kleurtje is heel erg mooi! Goed gepimenteerd ook en niet zo'n standaard roze kleur, maar net een beetje frisser! In de het midden de lipgloss, deze is vrij transparant met een licht roze kleurtje. Rechts een bronzer, met shimmer. Niet helemaal mijn kleur bronzer, maar wel mooi.

Voor het Too Faced Glamour to Go palletje betaal je 26 Euro, maar Sephora heeft regelmatig korting actie's. Zo betaalde ik maar 12 (!) Euro. Er was 20% korting en ik had nog een VVV bon. Maar zelfs als ik de volle mep had moeten betalen, was het dit palletje helemaal waard geweest. Dit palletje zit vol mooie producten, is mooi compact en heel handig in gebruik. I like!

Lots of love, Lotte