dinsdag 10 april 2012

Wat te doen deze zomer?


Over ongeveer drie maanden is het alweer zomervakantie, dat betekend voor mij dat ik klaar ben met m'n stage en dat ik ga genieten van m'n vrije dagen! Ik kan er echt al naar toe leven, niet meer om 6.00 uur m'n bed uit, gezellig de stad in een drankje doen op het terras. Maar het leukste van alles, op vakantie gaan! Samen met m'n moeder, zusje en vriend heb ik vakantie geboekt. Benieuwd waar naar toe? Lees dan verder, ik ben natuurlijk ook benieuwd wat jullie vakantie bestemming is.



De zomer. Vrij van school, je werk of stage. Geen verplichtingen, genieten van de zon en leuke dingen doen! In je bikini bakken in de zon, met je zonnebril op een terrasje een drankje drinken. Oeh, ik krijg helemaal zin in de zomer. Wat jullie?




Mijn vakantiebestemming dit jaar is.. Barcelona! Samen met m'n moeder, zusje Vera en vriendlief Jan-willem gaan we acht dagen naar Barcelona. Heerlijk, ik kan er nu al naar uit kijken. Genieten van de stad, de cultuur, het strand en een beetje shoppen. Aftellen! Nog drie maanden te gaan en dan gaan we, ik heb er echt enorm veel zin in.


Ik ben benieuwd of jullie al een vakantie geboekt hebben? Ga je met vriendinnen een weekje naar Terschelling, Spanje of Turkijke? Of ga je met je vriend genieten op het strand? Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd, en misschien heb je nog aanraders voor de genen die nog niets geboekt hebben.

Voor mij betekend het nu dat ik ga sparen voor de vakantie, ik wil natuurlijk wel een beetje kunnen shoppen daar in Barca!

Lots of love, Lotte