zondag 20 mei 2012

Breaking News: Online shoppen bij MAC Cosmetics!


De echte MAC fans zaten er vast al op te wachten, maar sinds vandaag kun je online shoppen bij MAC maccosmetics.nl. In deze officiele MAC webshop vind je alle producten en ook nog eens alle Limited Editions. Ik moet dit fijne nieuws, natuurlijk direct even met jullie delen. Voor mij is het een uitkomst, want ik hoef niet meer naar een MAC counter of de Pro Store af te reizen. Alle MAC producten bij elkaar in een webshop, daar word ik heel erg blij van!


Alle limited editions zijn op voorraad, dus kijk snel wanneer je nog opzoek bent naar een product! Ik vind de webshop trouwens erg prettig en overzichtelijk. Alle producten staan gesorteerd in de juiste categorie. De verzendkosten van de webshop zijn 4,95 Euro, een redelijke prijs als je het mij vraagt. Ze verzenden op werkdagen binnen 2-4 werkdagen.


Watch me Simmer uit de Reel Sexy collectie, stond boven aan mijn wishlist. Bij de Douglas en Bijenkorf was hij direct al uitverkocht en ik had geen tijd om een counter of Pro Store te bezoeken. Maar nu was hij gewoon op voorraad in deze webshop, dus je kunt het al raden.. Ik wacht hem met heel veel liefde op!
Je kunt er trouwens gewoon met Ideal betalen, heel gemakkelijk dus. Je betaald nu ook geen verzendkosten! Geen idee hoe lang deze actie geld, maar ik kwam er pas achter toen ik wat bestelde.

Voor alle MAC fans, shopse!

Lots of love, Lotte