donderdag 10 mei 2012

Budget & favoriet: Gezicht reinigingsdoekjes


Ik benoem het zeer regelmatig, het reinigen van onze huid is enorm belangrijk. Maar soms, heel soms heb je wat minder tijd of heb je behoefte aan iets gemakkelijks. Op die momenten gebruik ik gezichts reinigingsdoekjes, waarmee je je make-up ook prima kunt verwijderen. Maar ik heb één probleem, met mijn gevoelige en droge huid is het erg moeilijk om reinigingsdoekjes te vinden waar mijn huid niet op reageert. Ik heb enorm veel merken geprobeerd, zowel duur als budget. En er is er één perfect voor mijn huid. En super super budgetproof! De Iseree gezichtsreinigingsdoekjes, van de Lidl.



De doekjes zijn bedoeld voor de droge en gevoelige huid en dat zijn ze inderdaad zeker! Ze voelen zacht aan op mijn huid, zonder dat ik er een reactie op krijg. In een pakje zitten 25 doekjes, een prima hoeveelheid. Ik gebruik deze doekjes niet dagelijks, maar het is wel handig voor als je ergens anders heen gaat of als ik even snel mijn make-up er af moet halen.



De doekjes voelen vochtig aan, maar niet té. Precies goed voor je hele gezicht. De ingredienten geven bij mij geen reactie op mijn huid, dus perfect voor gevoelige huidjes! Ook al zie ik staan dat er wel parfum in zit.



De reinigingsdoekes hebben een fijne structuur, met kleine zachte kussentjes. Ik kan er lang of kort over zijn, maar deze doekjes zijn echt ge-wel-dig! Super goedkoop, ik geloof dat je er amper een euro voor betaald. En ze werken bij mij perfect, nog geen ander merk ontdekt die beter werkt. Ze zijn dus te koop bij de Lidl, en ik zou zeggen.. Sla gelijk even een voorraadje in!

Lots of love, Lotte