donderdag 17 mei 2012

Embryolisse Lait-Creme Concentré


Een zeer geliefde creme onder visagisten, dat is de Embryolisse Lait-Creme Concentre. Door al die lovende verhalen kon ik natuurlijk niet achterblijven en daarom heb ik de Embryolisse creme getest. En echt waar, wat een heerlijk product is! Met als resultaat een super soepele, gehydrateerde, zachte en 'rustige' huid. Lees verder om mijn review over dit product te lezen.



De Embryollise Lait-Creme Concentre is een hydraterende creme die eerder alleen in Parijs verkrijgbaar was. Visagisten van over de hele wereld kwamen speciaal naar Parijs voor deze creme, dat zegt wel genoeg toch? Deze 'wonder' creme is ondertussen gewoon online verkrijgbaar. Met mijn gevoelige en droge huid, was natuurlijk erg benieuwd. Zal hij echt zo goed werken?  Ik heb hem de afgelopen maand getest en ik ben absoluut tevreden!


De creme zit vol natuurlijke ingredienten, vetzuren en vitamines. Alle benodigde voedingstoffen zijn aanwezig, voor een gezonde, gehydrateerde huid. Daarbij zorgt de creme voor celvernieuwing. De huid voelt weer soepel, zacht en elastisch aan wanneer hij weer is gehydrateerd. Ik merk echt, dat mijn huid de laatste tijd is opgeknapt. Ik heb een heel droge en gevoelige huid, maar ik blijf maar smeren met deze creme, want hij is zo lekker! Hij geeft mijn huid voldoende voeding, trekt snel in en m'n huis voelt enorm zacht.




In de tube zit 75 ml en ik gebruik de creme twee keer per dag, 's ochtends en 's avonds. Maar het liefst blijf ik de hele dag smeren, m'n huid voelt hierdoor zo goed aan! De creme is erg vloeibaar, maar trekt hierdoor ook snel in. Geen plakkerig gevoel, maar een zachte en gezonde huid.


De Embryolisse Lait-Creme Concentre kost 16,99 Euro, hij is zijn geld absoluut waard! Hij is o.a. verkrijgbaar bij de ByBG shop. Wat een heerlijke creme is dit, precies wat mijn gevoelige huidje nodig heeft. Ik snap best waarom visagisten en dermatologen zo gek zijn op dit product. Hij is trouwens geschikt voor elk huidtype!

Lots of love, Lotte