dinsdag 29 mei 2012

Essie Chinchilly & Tart Deco


Nu de Essie lakjes gemakkelijk bij DA en Etos verkrijgbaar zijn, wordt de verleiding steeds groter om weer een lakje te kopen. Al eerder schreef ik een review over een aantal Essie lakjes. Essie is een mooi merk, mooie flesjes, kwalitatief goede lakjes en leuke kleuren. Chinchilly en Tart Deco vielen me direct op, deze lakjes wilde ik echt hebben. Typische lakjes die ik heel veel zal dragen.




Chinchilly is een creamy grijze, taupe kleur. Tart Deco is een peachy, oranje kleur. Super leuk! Beide lakjes heb ik natuurlijk voor jullie geswatcht. Mijn nagelriemen zien er niet al te best uit, maar ik wilde jullie de swatches toch niet onthouden.




Chinchilly. Een grijze, taupe kleurige lak. Hij is creamy en dekt perfect in twee laagjes. Niet een heel bijzondere kleur, maar wel een goede basic. Dit soort kleurtjes draag ik toch het meest en daarom kan ik er ook niet genoeg van hebben. Dit kan zo maar eens een favorietje van mij kunnen gaan worden!




Tart Deco is prachtig! Hij is oranje, maar dan zacht van kleur. Hij is ook een beetje peachy en toch ook wel weer knal. Jeetje, deze kleur is best moeilijk te omschrijven. Maar, hij is erg mooi en uniek! Hij dekt ook in twee laagjes en deze kleur wordt denk ik mijn zomer lakje, lekker fris en mooie kleur.

Essie lakjes kun je voor 9,99 Euro bij de Da en Etos kopen. Welke Essie lakjes heb jij al of staan op je wishlist? Dit zijn zeker aanraders!

Lots of love, Lotte