zondag 6 mei 2012

Essie nagellak, review en swatches


Essie nagellak is een sallon kwaliteit nagellak merk, maar sinds kort ook gewoon verkrijgbaar bij de DA en Etos. Ik kende het merk al en kocht de lakjes eerder gewoon online. Maar bij de DA en Etos is natuurlijk een stukje makkelijker én goedkoper, voor de lakjes in de drogist betaal je namelijk 9,99 Euro. Een paar euro goedkoper dan in de salon's en online. Vandaag wil ik vijf nagellak kleuren aan jullie laten zien, natuurlijk met swatches!




De eerste drie lakjes hierboven zijn verkrijgbaar in de drogist en de laatste twee lakjes kocht ik een paar jaar geleden online. Het verschil? De drogisterij lakjes hebben een groter kwastje (fijn!) en de verpakking is kleiner ( 13,5 ml i.p.v. 15 ml).



Ik ben dol op Essie lakjes. De verpakking ziet er strak en clean uit, daar houd ik van. Er zijn ontzettend veel kleuren met verschillende finishes verkrijgbaar. De nagellak droogt snel en dekken (meestal) in twee laagjes. Tijd om de swatches van bovenstaande lakjes te bekijken!




Ole Caliente is een romig, rood lakje. Het is een rode, zachte kleur, met een creme finish. Ik vind het mooi dat dit niet zo'n felle kleur rood is, maar juist wat zachter en romiger. Ik weet niet wat het is, maar ik vind het een lief kleurtje!




Orange, It's Obvisous. Oranje is dé kleur van dit voorjaar en deze zomer. Met deze lak zit je dus helemaal goed. Het is een fel oranje kleur, met een creme finish.




Tour De Finance, mijn favoriet! Deze fel roze lak, is net een beetje anders dan andere roze lakken. Hij heeft namelijk een blauwe ondertoon en zelfs een beetje een blauwe shimmer/glans. Hij is knal, heel knal, maar erg mooi!




Lovie Dovie, wat een schattig kleurtje is het toch. Deze lak heb ik al zo'n twee jaar en gebruik ik nog steeds erg vaak. Het is echt zo'n barbie roze kleurje, een zacht roze kleur. De lak heeft een creme finish.




Lilacism, ook deze heb ik al twee jaar, maar is juist nu weer helemaal hip! Pastel kleurtjes zien we dit seizoen erg veel, met lilacism zit je dus wel goed. Het is een zachte, lila kleur. Hij heeft een creme finish, ik vind hem erg leuk. Juist de afgelopen tijd heb ik dit lakje weer veel vaker gedragen.

Essie, wat een leuk nagellak merk is het toch! Het valt trouwens wel op dat ik allemaal lieve, vrolijke kleurtjes heb van Essie. Helemaal 'Lotte'!
Heb jij al Essie nagellak gescoord bij de DA of Etos en wat vind jij van dit merk?

Lots of love, Lotte



Ole Caliente, Orange It's Obvious en Tour De Finance kocht ik tijdens de 'Smeren voor het doel' actie van Cynthia.